Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 20:40 - The Pepper Lady
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2672 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2009 19:22


Tази пиперена лейди се роди спонтанно покрай мой коментар към стихотворение на martiniki. Надявам се тя да няма нищо против коментарът ми да мине в постинг. ;)


Тя e бойна.
Пуши, пие здраво.
Сипе щедро люти попържни.
Ако я събориш,
Се изправя.
Даже малък белег не личи.
Ако я нахокаш,
Ще ти върне
Двойна доза сол или пипер.
Но приятел брани ли,
Готова е
Да изтреби всеки дявол чер.
Тя е бойна,
Пуши, пие здраво,
Има си за всичко табиет -
Мнение за линията права
И за кривата
Намира ред.
Ако си й мъж или приятел
Гледай с нея да не мериш ръст
И не й напомняй за ребрата -
Да не станеш пак
на шепа пръст. ;-)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - и аз се радвам че го публикува
04.03.2009 21:20
и двата стиха са страхотни :))
само разкарай това сал - напиши само - сал звучи като от цитат по вазово време :)

само шепа пръст
звучи много по добре
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Приемам забележката,
04.03.2009 21:28
обаче "само" ми обърква малко ритъма, а иначе трябва да махна "пак", което напомня, че Адам е направен от пръст.:) Пък и тази думичка си кореспондира добре с "чер" и "дваж", които също са вече в графа архаизми.:) Но обещавам да помисля по въпроса. А дедо Вазов си е Вазов.;)
П.С. Замених "сал" с "на". Е, сега критиката да такова.;)
цитирай
3. martiniki - ооооооо
04.03.2009 22:04
публикувала си го! точно преди минути те "подбутвах" отатък ;))))

пак сърдечни поздрави за теб и лютата и така колоритна лейди:))

(апчиииху:)))
цитирай
4. eleonoraknyazheva - Ами,
04.03.2009 22:46
сърце ми не изтрая.;)
А аз ти благодаря за музата.;)
цитирай
5. veselinvalev - Много готино. Много. Евалла, както ...
04.03.2009 22:55
Много готино. Много. Евалла, както се казва. Страхотен изказ. И ритъм страхотен.
Много аплодисменти!
цитирай
6. eleonoraknyazheva - Покихвам
04.03.2009 23:03
в шепичка от пипе... пардон, от комплимента.;)))
цитирай
7. veselinvalev - Смях и сълзи в едно. Смях през сълзи ...
04.03.2009 23:19
Смях и сълзи в едно. Смях през сълзи също. Даже накрая малко повеч се позамислИх и даже повледенИх. Смея ли да кажа нещо криво. Ще ми изправят тутакси кривината. Пък и на кой ще му се ще да "поизправи ръст", нали ще стане "сал шепа пръст. ;)".
Изключително силно. Изключително!
И поклон. И поклон... Че инач...
цитирай
8. eleonoraknyazheva - ;)))
04.03.2009 23:23
Сакън, недей, ще взема да реша, че съм създала нова Франкенщайн(ка) и да се въобразя за една Мери Шели.;)))
цитирай
9. eleonoraknyazheva - Оригиналът
04.03.2009 23:37
ще се запази както си беше. Това, второто, беше малко гаменски гавър.;)

Лека нощ, Веско.;)
цитирай
10. darkenedangel - Eййй такив мацки...
05.03.2009 00:31
трябва да потропват с токчетата тука! :)) :)
Амммаха! :D

И..аз да се включа малко по темата:

Недейте, моля, замесва Мери Шели, някой да не си мисли и за Скарлет О'Хара - тази мацка със самочувствие до небесата, дето троши мъжките сърца без свян на стъкълца и по нея женски зелени огнени погледи се стрелкат - недейте моля бърка с чудовища отт...Ъъъъ древноста :)))- Това се, Дами казва, Съвременна Хала ..упс...Жена!
цитирай
11. veselinvalev - Кулинарят
05.03.2009 09:21
"Сал" си беше много хубав пиперец в този шедьовър. Липсва ми "сал", тази хубава българска подправка.
Кулинарят
цитирай
12. eleonoraknyazheva - Ангелче,
05.03.2009 09:41
може би има нещо в съвременната хала и от пиперената дама, макар че аз по-скоро си мисля, че тя е по-уместна за времето на дивия запад, а в България се подвиза обикновено в панелка и носи на гръб мъж, две деца и, примерно, едно куче. Действителността, обаче, щем не щем, тласна еманципацията доста далеч.;) А днешната Мацка, е по-скоро или офис тип, с тесни очилца, пола над коляното, химикал зад ухото и лаптоп под мишница или добре гледана убавица, тип мутробизнесдама. (Да ме простят работещите момичета, те са в друга категория, която уважавам.) Та, толкова от мен, засега. Благодаря ти отново за емоционалното включване по темата.:)
цитирай
13. eleonoraknyazheva - Към Кулинаря:
05.03.2009 09:54
Благодаря за мнението. И на мен ми липсва, но приех препоръката на колежката по перо sowhat, защото ми се видя леко тромав финала, наистина.
цитирай
14. veselinvalev - Сал едно щастие ни остана...
05.03.2009 14:20
Е, един аромат по-малко не е фатален в гостба прекрасна. Важното е sowhat да е щастлива!
цитирай
15. veselinvalev - "сал"
05.03.2009 14:37
"Сал" придава всъщност по-библейска асоциация за сътворението на Адам. Съжалявам, че не се сдържах да го напиша, но съм си такъв - тръгна ли веднъж, трудно спирам... Затова и тръгвам по-рядко де. Че...
\ :-)
цитирай
16. eleonoraknyazheva - Абе, изобщо
05.03.2009 14:38
хубава и колоритна дума си е това "сал"...)))

А, и да уточня - можем да си мерим ръста спокойно, щот аз не пия и не пуша. Общо взето съм безопасна, освен ако някой мнооого настоява, че не съм висока повече от метър ше'й'сет и осем. ;))))
цитирай
17. veselinvalev - Споко, Ели...
05.03.2009 15:17
Споко, Ели. Нищо няма да мерим. Тези от Института по метрология са в друга бригада. На нас сал едни салати са ни оставили да приберем. Е, който ще и ще замези кога иска дори без да пие. Дори и без социалистическо съревнование при това. И никак не е малко - товато.
цитирай
18. eleonoraknyazheva - Знаеш ли,
05.03.2009 16:17
радвам се, че има коментари, защото по тях малко или много човек си сверява часовника. Ако не това, то поне добива представа как изглежда написаното от него в очите на хората. Винаги се радвам на интелигентния читател, дори да не сме на едно мнение.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1441230
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900