Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2009 18:19 - Непростено
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2369 Коментари: 8 Гласове:
0





Един човек днес прошка ми поиска -

в измолено не вярвам коленичене.
Задрямалата болка се изплиска,
забравила за чувство за приличие.

На него не простих, но и на себе си -
от прошката божествена далече,
душата ми остана роб на ереси
в бодливата аба от гняв облечена.

2005г



Тагове:   Непростено,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Научи ли се вече
01.03.2009 20:15
на себе си да прощаваш?
(Въпросът ми е породен от годината под стихотворението - 2005...)

Честита Баба Марта!
цитирай
2. eleonoraknyazheva - @ mamas
01.03.2009 20:52
Сложен въпрос. Може би тепърва ще се науча да си прощавам. Приемам го като част от помъдряването ми, ако изобщо ме споходи.) Опитвам се да работя върху себе си, но не се самозалъгвам. Честита Баба Марта и на теб.)
цитирай
3. bizcocho - :) на себе си не прощавам. . и много ...
01.03.2009 22:45
:) на себе си не прощавам..и много трудно на другите:)))))))
А стихът...то ясно че се пропи във мен!:))))))
цитирай
4. eleonoraknyazheva - Ами,
02.03.2009 08:51
редно колкото сме взискателни към другите, дваж повече да сме към себе си. Може би е жестоко, и към нас, и към другите...Оставям на времето да сложи в ред всичко. Поздрави, Жени.:))
цитирай
5. darkenedangel - Даммм, една френска поговорка гласи
02.03.2009 22:39
в превод "който много обича, наказва жестоко"
Най-искрено ти пожелавам израстване на духа, в посоката в която се стремиш. Ииии, не бъди твърде строга :))))
цитирай
6. eleonoraknyazheva - @ darkenedangel :
03.03.2009 16:48
Знам, че не изглежда добре автор да разяснява написаното от него, но тук визирах нещо друго : когато искането на прошка не е осъзнато, осмислено и искрено, то обезсмисля самата прошка : " в измолено не вярвам коленичене". Дано все пак някога спре да ми пука и от това кой колко дебела кожа има, защото пропуските в живота му са си за негова сметка, не моя.)
цитирай
7. darkenedangel - Да, аз разбрах идеята на стиха :)
04.03.2009 20:58
и се опитах да втъкна и малко странична идейка :))) Но все пак благодаря, за което.
Само ще кажа, че безкрайно добрите хора и искрени, дори и на "измолено коленичене" се доверяват, очаквайки нещо да се промени. Уви...
Прошката е сложен процес на много етапи и за прощаващия и за искащият я. Не говоря за тривиалния обичаи.
Поздрави, аз руски не разбирам...ама много се въодушевявам тук :)))
цитирай
8. eleonoraknyazheva - Да прощаваш е божествено, Ангелче.
06.03.2009 18:31
А аз съм само обикновен човек, при това жена.;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1442080
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900