Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2010 19:45 - Размисли под купола
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Поезия   
Прочетен: 2947 Коментари: 16 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За любов - венец трънен.
За приятел - секира.
Който сее - не жъне.
Който дава - умира.

Все се молим с причини
пред плътта Му разпъната
и в гърлата горчи ни
от оцета по гъбата.

Ала сетне си тръгваме
светостта не пожънали.
За любов - венец трънен...
А за свините - жълъди.


25.04.2010г

(От моя архив)







Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. simha - Вместо в гърлото, дали с оцет и сол от любов
07.08.2010 19:52
да не свалим тръните и съхраним венеца.
:)
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Много съм мислила за прошката,
07.08.2010 20:04
и съм стигнала до извода, че, лично за мен, има смисъл от нея, когато простилият и простеният, са готови. Иначе се изражда в нещо карикатурно. Благодаря ти за пожеланието. Иска ми се да можехме...
simha написа:
да не свалим тръните и съхраним венеца.
:)

цитирай
3. waterway - !
07.08.2010 20:08
eleonoraknyazheva написа:
и съм стигнала до извода, че, лично за мен, има смисъл от нея, когато простилият и простеният, са готови. Иначе се изражда в нещо карикатурно. Благодаря ти за пожеланието. Иска ми се да можехме...
simha написа:
да не свалим тръните и съхраним венеца.
:)



Невероятно прозрение...според мен!
Поздравления за стиха и силата!....А тъгата си остава за сметка на
(все)опрощаващия...
цитирай
4. eleonoraknyazheva - Затова честта винаги се пада на по-силния духом,
07.08.2010 20:11
за да издържи.
waterway написа:
eleonoraknyazheva написа:
и съм стигнала до извода, че, лично за мен, има смисъл от нея, когато простилият и простеният, са готови. Иначе се изражда в нещо карикатурно. Благодаря ти за пожеланието. Иска ми се да можехме...
simha написа:
да не свалим тръните и съхраним венеца.
:)



Невероятно прозрение...според мен!
Поздравления за стиха и силата!....А тъгата си остава за сметка на
(все)опрощаващия...

Благодаря ти за съпреживяването.:)
цитирай
5. waterway - ...
07.08.2010 20:21
eleonoraknyazheva написа:
за да издържи.
waterway написа:
eleonoraknyazheva написа:
и съм стигнала до извода, че, лично за мен, има смисъл от нея, когато простилият и простеният, са готови. Иначе се изражда в нещо карикатурно. Благодаря ти за пожеланието. Иска ми се да можехме...
simha написа:
да не свалим тръните и съхраним венеца.
:)



Невероятно прозрение...според мен!
Поздравления за стиха и силата!....А тъгата си остава за сметка на
(все)опрощаващия...

Благодаря ти за съпреживяването.:)




...и все пак...

06.06.2010

ГРИФ

Не те поставих
никога
в папката
с гриф
“Отписани”

Само кротичко
те прибрах
на рафта

при другите

“Недописани”

~~~

Благодаря ти!
Приятна вечер, пожелавам, ЕeonoraКnyazheva!

:)

цитирай
6. eleonoraknyazheva - За съжаление си
07.08.2010 20:26
отменила коментарите, и нямаше как в блога ти да отбележа, че харесваме Висоцки и Малинин с теб.:)) И че прочетох твои размисли в рими, в които виждам част от себе си.:))) Аз също ти благодаря. Написаното има по-голям смисъл, ако има кой да го прочете и разбере.:))
waterway написа:
eleonoraknyazheva написа:
за да издържи.
waterway написа:
eleonoraknyazheva написа:
и съм стигнала до извода, че, лично за мен, има смисъл от нея, когато простилият и простеният, са готови. Иначе се изражда в нещо карикатурно. Благодаря ти за пожеланието. Иска ми се да можехме...
simha написа:
да не свалим тръните и съхраним венеца.
:)



Невероятно прозрение...според мен!
Поздравления за стиха и силата!....А тъгата си остава за сметка на
(все)опрощаващия...

Благодаря ти за съпреживяването.:)




...и все пак...

06.06.2010

ГРИФ

Не те поставих
никога
в папката
с гриф
“Отписани”

Само кротичко
те прибрах
на рафта

при другите

“Недописани”

~~~

Благодаря ти!
Приятна вечер, пожелавам, ЕeonoraКnyazheva!

:)


цитирай
7. waterway - ...
07.08.2010 20:33
eleonoraknyazheva написа:
отменила коментарите, и нямаше как в блога ти да отбележа, че харесваме Висоцки и Малинин с теб.:)) И че прочетох твои размисли в рими, в които виждам част от себе си.:))) Аз също ти благодаря. Написаното има по-голям смисъл, ако има кой да го прочете и разбере.:))
waterway написа:
eleonoraknyazheva написа:
за да издържи.
waterway написа:
eleonoraknyazheva написа:
и съм стигнала до извода, че, лично за мен, има смисъл от нея, когато простилият и простеният, са готови. Иначе се изражда в нещо карикатурно. Благодаря ти за пожеланието. Иска ми се да можехме...
simha написа:
да не свалим тръните и съхраним венеца.
:)



Невероятно прозрение...според мен!
Поздравления за стиха и силата!....А тъгата си остава за сметка на
(все)опрощаващия...

Благодаря ти за съпреживяването.:)




...и все пак...

06.06.2010

ГРИФ

Не те поставих
никога
в папката
с гриф
“Отписани”

Само кротичко
те прибрах
на рафта

при другите

“Недописани”

~~~

Благодаря ти!
Приятна вечер, пожелавам, ЕeonoraКnyazheva!

:)





...''И това ще мине" написаха мъдреците на пръстена...когато трябва да премине...И тогава...ако е писано...и ако го прочетем...всичко си идва на мястото...докато дойде следващото...което трябва да премине...

За мен беше чест и удоволствие да си поговорим,ЕleonoraКnyazheva.
Благодаря за гостоприемството тази вечер.

цитирай
8. eleonoraknyazheva - @ waterway
07.08.2010 20:39
И на мен ми е трудно да поставям хора в "отписани". Оптимист съм и все виждам чашата наполовина пълна, пък дали е с отрова или друго, е отделна тема.;)))
Удоволствието е взаимно, радвам се, че се намерихме в блог.бг. Няма случайни неща.:)
цитирай
9. waterway - :)
07.08.2010 20:52
eleonoraknyazheva написа:
И на мен ми е трудно да поставям хора в "отписани". Оптимист съм и все виждам чашата наполовина пълна, пък дали е с отрова или друго, е отделна тема.;)))
Удоволствието е взаимно, радвам се, че се намерихме в блог.бг. Няма случайни неща.:)


Няма случайни неща...И никога не е имало :) А оптизмизмът е нещото, с което се раждаме :) ...дори и да го забравяме понякога...когато забравим, че и това ще мине :)...А чашата е пълна :), с каквото сме избрали някога да я напълним...когато сме знаели защо избираме да бъде така

Извинявай(те) за злоупотребата с блогово време :)
И за да не благодаря и аз, това е за теб :)

http://www.youtube.com/watch?v=tC82D59PDHI

:)
цитирай
10. eleonoraknyazheva - :)) И таз добра, какви злоупотреби.:)
07.08.2010 21:31
waterway написа:
eleonoraknyazheva написа:
И на мен ми е трудно да поставям хора в "отписани". Оптимист съм и все виждам чашата наполовина пълна, пък дали е с отрова или друго, е отделна тема.;)))
Удоволствието е взаимно, радвам се, че се намерихме в блог.бг. Няма случайни неща.:)


Няма случайни неща...И никога не е имало :) А оптизмизмът е нещото, с което се раждаме :) ...дори и да го забравяме понякога...когато забравим, че и това ще мине :)...А чашата е пълна :), с каквото сме избрали някога да я напълним...когато сме знаели защо избираме да бъде така

Извинявай(те) за злоупотребата с блогово време :)
И за да не благодаря и аз, това е за теб :)

http://www.youtube.com/watch?v=tC82D59PDHI

:)


Благодаря ти.:))) Ако нямаш против да сме на "ти".:)
Провокира ме да напиша нещо, което отдавна ми се въртеше в главата.
По-късно ще го пусна.
Лека вечер и се радвам, че намина. Винаги си добре дошла.:))
цитирай
11. waterway - ...
07.08.2010 21:47
Ще намина по-късно...или утре, ако не възразяваш :)...Какво ли е да си нечия муза?! :)

Успех, ЕleonoraКnyazheva!
:)

цитирай
12. eleonoraknyazheva - :)))
07.08.2010 22:43
waterway написа:
Ще намина по-късно...или утре, ако не възразяваш :)...Какво ли е да си нечия муза?! :)

Успех, ЕleonoraКnyazheva!
:)


цитирай
13. kapito - о, ма вие
08.08.2010 00:34
много сте ми добрички :)
Ели, използвам отличния ти стих да се включа в дискусията за Отписването.
Аз отписвам наляво и надясно, без никакви угризения при това. :)
Вие слагате запетайки, аз - точки. От опит.
Пробвах да сложа няколко запетайки и много малко след това трябваше да сложа голеееееееееми черни точки. Вече не повтарям тази си грешка :)
цитирай
14. tili - Като няма бисери - жълъди.
08.08.2010 00:44
И те вършат работа:)))
цитирай
15. eleonoraknyazheva - Капи, миличка,
08.08.2010 10:13
напълно си права. Аз самата съм раздвоена относно поставянето на точки и запетаи. Понякога слагам точката, а животът я прави на запетая. Такива ми ти работи...
kapito написа:
много сте ми добрички :)
Ели, използвам отличния ти стих да се включа в дискусията за Отписването.
Аз отписвам наляво и надясно, без никакви угризения при това. :)
Вие слагате запетайки, аз - точки. От опит.
Пробвах да сложа няколко запетайки и много малко след това трябваше да сложа голеееееееееми черни точки. Вече не повтарям тази си грешка :)

цитирай
16. eleonoraknyazheva - ;)))
08.08.2010 10:15
tili написа:
И те вършат работа:)))


Вече няма бисери в менюто.;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440946
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900