Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2009 20:19 - Истината, цялата истина и... цената за нея!
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Забавление   
Прочетен: 4947 Коментари: 19 Гласове:
8

Последна промяна: 07.09.2009 20:23


Изумена съм от рекламните кадри за играта, която НОВА ТВ ще излъчва съвсем скоро. Възрастен мъж нарича в ефир някого "проститутка мръсна долна", в ушите ми кънтят цинични въпроси към жени, от сорта за правене на секс, докато "детето ти... спи в съседната стая", дали еди-кой-си е пожелавал смъртта на майка си и прочее. Ужас! Не можахте ли поне през деня да не пускате това?!? Децата слушат. И Вашите деца също, предполагам, господа Продуценти.
Представям си какво ще има да се гледа в самото предаване! Въпреки нарастващото ми възмущение, (а може би точно заради него), решавам да надникна в нета за повече информация за това предаване. Намирам. И се омерзявам окончателно. Защото съм очаквала сред "коментарите" да прочета поне едно мнение, което да се припокрива отчасти с моето, но, уви, няма!
Хората са възмутени ... от факта, че не могат да се запишат за участие! И не се замислят, че ще станат някакви опитни зайци в още по-грозен експеримент от този, наречен Big Brother. Не им пука, че чужди хора ще ровят в душите им, а стотици хиляди чужди и неколцина (на фона на тази бройка) близки хора, ще гледат и слушат. Черешката на тортата е "бомбата", че в предаването ще участват и хора, които са обвинени или обвинители в престъпления. В името на истината.
Тепърва ще стане ясно дали това не е поредният медиен кьор фишек, с който да се вдига рейтинг.
А останалите участници? Не знам колко трябва да си отчаян или дебелокож, за да се направиш сам на курбан за сеира на "нацията". Няма да гледам това предаване. Бойкотирам го! Бойкотирам и СЕМ, които освен да консумират прилично хубавия си бюджет, спят, с "широко затворени очи"...
Допускам, че цената на истината е много, много висока. И един ден ще я плащаме всички.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Споделям твоето възмущение!
07.09.2009 20:27
Какво ли не прави алчността...
цитирай
2. slovoto - И кой Ви бие по главата, за да гледате ...
07.09.2009 20:32
И кой Ви бие по главата, за да гледате точно тази телевизия и точно това предаване, лелче? Само ако знаете съседката как е възмутена, че не дават по три пъти на ден турския сериал! Ама, пусто да остане, няма интернет, че да се оплаче и тя.
цитирай
3. candysays - И на мен ми звучи отвратително всичко това..
07.09.2009 20:33
По-зле е от предишните им "проекти".. Доста по-зле. :(
И аз няма да го гледам, със сигурност! Но много, много хора ще го гледат.. Сеирджии? Нещо друго? Знам ли и аз защо.. Още по-малко мога да разбера какво може да те накара сам да си причиниш това?!

Поздрави за позицията, Елеонора! Подкрепям я.
цитирай
4. tili - Уви, така е, Ели!
07.09.2009 20:33
Аз отдавна не гледам такива предавания, но те са разпространени по цял свят. БГ няма как да изостане. Всичко е въпрос на пари. Целенасочени политики за принизяване и подчиняване на хората !!!
цитирай
5. eleonoraknyazheva - @ mamas
07.09.2009 20:36
mamas написа:
Какво ли не прави алчността...

Имаме свободата на избор да не ставаме участници в нечии планове за печелене на пари с цената на човешкото достойнство.
Поздрави, маме.:)
цитирай
6. galinabg - Ели,
07.09.2009 20:36
абсолютно справедлив е гнева ти! Споделям го напълно! Цинизмът и бездуховността на комерсиалните медии ще стават още по-нагли и ще оплитат съзнанието и душите на хората в името на печалбата, рейтинга и "конкуренцията"! А помни ми думата, народът ще се забавлява!За съжаление!
цитирай
7. eleonoraknyazheva - @ Господин Бодушки,
07.09.2009 20:41
ако това е истинската Ви фамилия, (видях я в блога Ви), имате право на мнение в блога ми, но не виждам какво (освен липсата на себеуважение), Ви е попречило да се обърнете към мен с моето име и/или фамилия, вместо априори унижаващото ме махленско обръщение "лелче". Дори да ме намирате за такава, никой не е избягал от Времето, господине, което значи, че и Вие все някога ще станете "чичко", ако не и "чичка". Цитирам мнението Ви, за да е ясно и на останалите четящи на какво се дължи леко хапливия ми тон.
slovoto написа:
И кой Ви бие по главата, за да гледате точно тази телевизия и точно това предаване, лелче? Само ако знаете съседката как е възмутена, че не дават по три пъти на ден турския сериал! Ама, пусто да остане, няма интернет, че да се оплаче и тя.

цитирай
8. eleonoraknyazheva - @ candysays
07.09.2009 20:43
candysays написа:
По-зле е от предишните им "проекти".. Доста по-зле. :(
И аз няма да го гледам, със сигурност! Но много, много хора ще го гледат.. Сеирджии? Нещо друго? Знам ли и аз защо.. Още по-малко мога да разбера какво може да те накара сам да си причиниш това?!

Поздрави за позицията, Елеонора! Подкрепям я.

Благодаря ти. :)
цитирай
9. eleonoraknyazheva - @ tili
07.09.2009 20:45
tili написа:
Аз отдавна не гледам такива предавания, но те са разпространени по цял свят. БГ няма как да изостане. Всичко е въпрос на пари. Целенасочени политики за принизяване и подчиняване на хората !!!

Лили, неотдавна, една телевизия, мисля че бТВ, (да ми е простено, ако греша), беше излязла с инициативата да показва по една позитивна новина на ден. Да ти прави впечатление, че я няма вече?
Жалко...
цитирай
10. eleonoraknyazheva - @ galinabg
07.09.2009 20:47
galinabg написа:
абсолютно справедлив е гнева ти! Споделям го напълно! Цинизмът и бездуховността на комерсиалните медии ще стават още по-нагли и ще оплитат съзнанието и душите на хората в името на печалбата, рейтинга и "конкуренцията"! А помни ми думата, народът ще се забавлява!За съжаление!

"Хляб и зрелища", "Разделяй и владей" - все актуални лого-та, нали? И до днес. Благодаря ти, Галя. За жалост, имаш право.
цитирай
11. анонимен - !
07.09.2009 20:50
Съгласен съм с теб ,но телевизията е един вид магазин за реклами и всякакви гадории дава.Прави като мен - не гледай изобщо телевизия.
Сетих се нещо .Преди време, така ставаше, че обядвах в 12 и 30 часа и поглеждах Слави Трифонов.Нали го повтарят тогава и вечерта, когото казват някакъв цинизъм , между другото аз не съм против употребата им навсякъде, ама като е забранено той вика -Режисьор да сложи червена точка , понеже било забранено преди 11 часа вечерта да се говорят такива неща.Да ама на повторението е през деня и точно тогава децата и те гледат и се учат,няма лошо. Та просто не гледай никаква телевизия ,защото от нея нищо вече не може да се научи.Простоти губи времето.
цитирай
12. eleonoraknyazheva - @ gen
07.09.2009 20:54
Ами аз и без това вече рядко гледам телевизия, във всеки случай българска. Гледам предавания със здравна, творческа или забавна тематика, но повече чужди. Тъжно ми е да го констатирам.
П.С. И нетът може да бъде губене на време.
Обаче не се отказваме от него. ;)
цитирай
13. анонимен - !
07.09.2009 21:11
Той нета също е губене на време, но понеже е в началото е интересно ,както беше интересно телевизията .А при нета вече се ограничаваме да отваряме не повече от 10- 20 страници на ден , а други когато търсим нещо специално. Но телевизията ще става още по-гадна защото и трябват кинти .
Най ме е яд когато дават предавания "сериозни " и пуснат реклами , които са точно обратно като морал или нещо подобно на това, което е основно като тема на предаването.
цитирай
14. eleonoraknyazheva - За рекламите
07.09.2009 22:13
пък направо не ми се коментира - могат да объркат нечия ценностната система тотално, защото от шеговит, окарикатуряващ понякога инструмент, рекламата започва да внушава някои послания като истина и по-лековерните се подвеждат. Пфу.
цитирай
15. анонимен - !
08.09.2009 00:27
То и на мен не ми се говори за реклами ,но нали всички дивотити, включително и това ново предаване ,са точно за това.Не откривам Америка, но всички нови неща ,които заинтригуват много хора само първите години имат романтичен период.Докато бизнеса не се намеси. След това всичко става посредствено .Единствено само изкуството и вярата са трайни.
цитирай
16. pontis - Това се харесва- мръсното
08.09.2009 11:51
Затова задоволяват жадната публика. Тя от това може да поеме безкрайно много. И иска още. А ако станат и десети, още по-добре.:)
цитирай
17. eleonoraknyazheva - @ pontis
08.09.2009 14:38
Моето обяснение за това явление е, че такива предавания, разкриващи чуждата болка, грешки, вина и разочарования, отвличат вниманието ни от собствените ни такива. Възможността да съдиш другите, сякаш ти си най-благочестивият...Тъжно.
Благодаря ти за коментара.
цитирай
18. ani101 - Абсолютно съм съгласна с теб! ...
12.09.2009 10:20
Абсолютно съм съгласна с теб!

Аз също няма да го гледам.
Това не е забавления, а пълна простотия!
цитирай
19. mrazekoff - То отдавна мина това предаване,
04.02.2010 12:45
но аз сега прочетох този материал и реших да напиша своя коментар. За голяма радост и аз не съм гледал от предаванията, а само това което е било като реклама или коментар от случайни хора. Такива предавания, заедно с брадърите и разни академии са носители на много отрицателни емоции. Основната идея е унижаването на човешката същност, осмиването, обругаването и всичко това в името на парите.
Съжалявам, че в днешно време положителните качества на човека са подложени на геноцит. Надявам се да стигнем час по-скоро дъното на моралното падение и да започне обратния път нагоре.
Благодаря, за изразената позиция, която се покрива изцяло с моята.
Желая ти мир и хармония!!!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433918
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900