Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2010 10:38 - Писмо до Годо
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Поезия   
Прочетен: 3602 Коментари: 16 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хайде, Годо! Появи се ! Съсухрих се вече от чакане.
Наруши всички срокове, а мен вечно за нещо ме дърпат:
то не беше Сизиф – да го бутам нагоре със камъка,
то не беше Пилат – да му мия ръцете, а сетне да давам и кърпа.

Стига, Годо! Наживяха се други, ами ние кога ще живеем?
Всичко вече ни взеха, останаха само душите ни.
И рогатият с тях търговия върти, а ние покорно си блеем,
примирени, че сигурно няма друг път и така ни е писано.

Всичко правим с размах, но в размаха остава ни силата
и все падат накриво неуцелили нашите копия.
А и малкото съвест, дето губим по пътя към билото,
все назаем я вземаме. И когато ни стреснат с жестокост.

Карай, Годо...И със теб, и без теб ми е тая, да знаеш.
Нито ти, нито друг, вече вярвам, че нещо ще стори.
Но, ако вземеш, че дойдеш и ти да помагаш накрая,
и против тебе, Годо, все ще има пак кой да говори.

17.09.2009г


(От моя архив)


Тагове:   писмо,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kapito - аха и ?
06.08.2010 11:02
какво стана, дойде ли?
цитирай
2. katty1959 - Абсурд. . . да го дочакаме! Ненап...
06.08.2010 11:10
Абсурд... да го дочакаме! Ненапразно пиесата на нобелиста Бекет, наречена "абсурдна комедия", е драматургична класика, актуална и днес. Поздравления за стиха!:)
цитирай
3. eleonoraknyazheva - По-добре от Кати
06.08.2010 11:13
не бих могла да ти отговоря.:))
kapito написа:
какво стана, дойде ли?


цитирай
4. eleonoraknyazheva - Съвсем вярно.:)
06.08.2010 11:14
Моето е, своего рода, риторичен монолог, ако може така да се каже. Благодаря за отзива.:))
katty1959 написа:
Абсурд... да го дочакаме! Ненапразно пиесата на нобелиста Бекет, наречена "абсурдна комедия", е драматургична класика, актуална и днес. Поздравления за стиха!:)


Театърът на абсурда май ще става все по-актуален...
цитирай
5. kapito - мдаммм
06.08.2010 11:57
и моят така..
цитирай
6. monaliza121 - Абсурдна комедия...да...
06.08.2010 13:55
Абсурда си остава, но ще ми прости Бекет, към наше време си е трагедия.:)))
цитирай
7. eleonoraknyazheva - Ти си го казала : абсурдна комедия...
06.08.2010 14:48
monaliza121 написа:
Абсурда си остава, но ще ми прости Бекет, към наше време си е трагедия.:)))

Благодаря ти за прочита.:)
цитирай
8. dengubara - Браво! Не ми звучиш, обаче, песимистично! Няма да чакаме писмо от Годо, нито неволята!
06.08.2010 16:42
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. eleonoraknyazheva - Браво на
06.08.2010 20:58
хора с неугасим оптимизъм, като твоя. И аз все още се надявам, иначе за какво съм тук. В България, имам предвид.
dengubara написа:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

цитирай
10. ignorantia - Това
06.08.2010 22:30
направо ме разби...
Но си права за критикарския манталитет - все няма угодия.
Хем има за какво да критикуваме, хем много бързо се отдръпваме от хората, на които сме гласували доверие.Все тръгваме с голямата кошница...
Поздравления за стихотворението.:)))
цитирай
11. eleonoraknyazheva - Благодаря ти отзива.
06.08.2010 23:59
Предполагам, че съм една от многото, които не бленуват за лукс, а за финансово приличен и, най-вече, достоен живот. И ме е яд, че някой все ми замазва очите с евтини лъжи. Ужасно ми е писнало вече...
ignorantia написа:
направо ме разби...
Но си права за критикарския манталитет - все няма угодия.
Хем има за какво да критикуваме, хем много бързо се отдръпваме от хората, на които сме гласували доверие.Все тръгваме с голямата кошница...
Поздравления за стихотворението.:)))

цитирай
12. injir - Няма Годо. Той е измислен. . . Няма ...
07.08.2010 20:35
Няма Годо. Той е измислен...
Няма Христос. Него го разпнаха.
Само търкаляме тежките камъни...
Все по-надолу. Все по-надолу...
цитирай
13. injir - Търсиме истини. Кои сме. Защо сме. ...
07.08.2010 22:02
Търсиме истини. Кои сме. Защо сме.
Обич ли търсим. Или сме наказани.
Вечни Сизифовци. Да бутаме бремето.
А между пръстите изтича ни Времето.
цитирай
14. eleonoraknyazheva - Вярата крепи човека, и надеждата.
08.08.2010 10:27
Понякога си мисля, че Господ не искам да знаем колко е хубаво в Рая, защото всички ще поискаме тутакси да идем там, а все пак трябва да се заслужи...:)
injir написа:
Няма Годо. Той е измислен...
Няма Христос. Него го разпнаха.
Само търкаляме тежките камъни...
Все по-надолу. Все по-надолу...

цитирай
15. eleonoraknyazheva - И тъкмо започнем да вдяваме кои сме, и то дошло време да си ходим.:)
08.08.2010 10:28
Голяма минавка.:)))
injir написа:
Търсиме истини. Кои сме. Защо сме.
Обич ли търсим. Или сме наказани.
Вечни Сизифовци. Да бутаме бремето.
А между пръстите изтича ни Времето.

цитирай
16. kapito - dobro utro
08.08.2010 10:34
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433896
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900