Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2010 19:16 - Панелна сага /Глава 1/ ;)
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Поезия   
Прочетен: 1453 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 23.05.2014 16:48


Да сменям, мисля си, статута,
на моя мил панелен дом.
На механа обърна тука
съседка своя тих балкон.

През вечер пали барбекюто
и цвъркат някакви меса.
Мъжът й реже зеленчука
и друса голи телеса.

Цигара пали фас от фас,
покашля с хрип, а сетне плюва.
Тъй звучно, сякаш е у нас,
и попържните му се чуват.

А ако гости са дошлЕ,
и музиката тозчас пускаме.
Не тиха, кат’ за соаре,
а тази, "дет" вър"и со плюскане".

Ех, вечер като в механа,
съм все едно. Почти на метър.
Но като в приказка една
за веселия Хитър Петър,

дето на пАрата държал
над чужда тенджера комата
и аз така – попивам, сал,
различни месни аромати.

Та, извод: „чувството за такт”
у нас е израз неприличен,
а чуждият стомашен тракт
командва обсега ни личен.




Тагове:   панелна сага 1,


Гласувай:
14



1. nadagr - хахаха,
12.07.2010 08:41
знам един израз, не е мой - весели селяни, гъсто населени.
Поздрав!
цитирай
2. eleonoraknyazheva - На блоковете,
13.07.2010 23:43
които представляват своеобразно общежитие, в един период от време някой беше измислил определението "овчежитие". А всяко стадо, известно е, си има поне една черна овца. Мерси, Наде. Сагата ще продължи с друг реален прототип, който, разбира се, отново леко ще доукрася така, че да добие вид на събирателен образ.;)))
цитирай
3. razkazvachka - Поздрави!
16.07.2010 21:39
:)))
цитирай
4. thekingdaughter - Много хубава панелна поезия. Съ...
17.07.2010 00:12
Много хубава панелна поезия. Създадохте ми настроение. Ако съседът не пече меса, ще прави двугодишен ремонт - като моя например и ще включва бормашина посред нощ. Другият, срещу моята тераса, се разкарва до кръста гол. Мина ми мисъл да взема и аз някой ден да се пусна, та да го видя тоя разплут мъжака. Защо ли мъжете си мислят, че е прието да ходят голи до кръста, с разпуснати меса? Не е приятна гледка.
Чакам следващата история, с интерес.
Бъдете здрава и с много ведро настроение.
цитирай
5. eleonoraknyazheva - @ thekingdaughter, razkazvachka : Благодаря за споделянето.:)
17.07.2010 00:37
И за разбирането. Опитвам се да гледам с хумор на хората и случките, които са ме провокирали да пиша. Но, присъщият ми сарказъм, току се обажда в повече.;)
цитирай
6. angelmoi - Ех, барбекю! Ах, тлъсти голи мъжки ...
27.07.2010 22:10
Ех,барбекю! Ах ,тлъсти голи мъжки телеса! Охх ,романтика!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1434483
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900