Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 23:34 - Дама Пика
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Поезия   
Прочетен: 2063 Коментари: 5 Гласове:
0



За почитателите на оперите на Чайковски - част от най-любимата ми опера - "Дама Пика". Истинско щастие за мен, че я открих в нета, при това в изпълнение на най-любимите ми певци - Георгий Нелепп и Евгения Смоленская. Приятно слушане.:)





Тагове:   чайковски,   Дама Пика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Неочаквано удоволствие! Красота!
06.07.2009 23:45
Можеш ли да добавиш и дуета за мой миленький дружок, любезний пастушок, та да ми се напълни душата съвсем?
Спомням си нашата постановка с Илка Попова като старата графиня...
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Ще потърся, обещавам.:))))
06.07.2009 23:52
Знам я наизуст (цялата опера) от 6 годишна, ако такова нещо е постижимо. На толкова бях, когато баща ми я пускаше на плочи в къщи. Явно е възможно.:)))
цитирай
3. tili - Постижимо е, защото
06.07.2009 23:56
и ние си го пеехме като деца с приятелките. Кака ти е пяла и в "Бодра смяна" нявгаш - хи хи ;-)))
цитирай
4. tili - То беше преди
06.07.2009 23:57
да пропуша! Който пуши - не пее,а слуша.
цитирай
5. eleonoraknyazheva - :)))
07.07.2009 00:09
Аз също съм пяла.:)))
В т.нар. "група за политически песни", които, впрочем, изобщо не бяха политически, ами си бяха едни готини песни за китара или пиано...Та така. Още си ги спомням с умиление.:))) Ех, гимназията...;) А после... и аз пропуших, но под душа си пея, обикновено денем, когато се очаква всичко живо да е на работа.;)))
Сега не пуша, от година насам. Дано е за по-дълго.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1439888
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900