Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2020 12:22 - * * *
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1211 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 16.08.2020 22:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image




Отиваш си. А беше ли изобщо?

Такива, като теб, не се задържат.

Аз и не исках нещо невъзможно.

Не исках да те впримча, да те вържа.

Ти каза, че те върнах към живота.

А после малодушно ме предаде.

От първия момент аз знаех кой си.

Напук на всичко шанс ти дадох.

В лъжата търсех истината. Всъщност,

въобразявах си, че съм открила

онази, сродната душа, насъщна,

без чийто дъх бях мъртва и безкрила.

Крила ми даде. Сетне ги опърли.

Сценариите два са на земята:

Отхвърляш или биваш сам отхвърлен.

A Бог е в истината посредата.

Не се научих лесно да прощавам.

Ще мъкна тоз урок в живота следващ.

Играта ще започне отначало.

И там отново ти ще ме преследваш.


04.08.2020г

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Ето ОЩЕ ЕДИН смислен хубав, изцяло поетично издържан стих.
04.08.2020 12:50
Има, има надежда! Идват ИСТИНСКИТЕ творци- носят лоши новини за графоманите и бездарниците.
цитирай
2. germantiger - +
04.08.2020 15:33
В лъжата търсех истината

...

Не се научих лесно да прощавам.

Ще мъкна тоз урок в живота следващ.

Играта ще започне отначало.
цитирай
3. eleonoraknyazheva - Благодаря.:)
16.08.2020 23:06
Тук съм от 2008г. Можете да разгледате блога ми и да намерите още нещичко за душите си.
П.С. Радвам се, че в Блог.бг все още има хора, четящи поезия.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433810
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900