Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2009 08:45 - Искам...
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2204 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 09:55


Днес Стоянчето Грудова, по-популярна в блога с ник "troha", ме върна в спомените ми назад във времето, когато още шамарите на реалността не ни достигаха, защото бяхме едни безгрижни ученички със сини престилки и бели якички...) И ето какво извадих по памет от ученическата си тетрадка...


Искам да съм нечие откритие,
като Едисоновата лампа.
Да предизвикам чакани събития,
да съм на художника таланта.

Да съм във ръцете на хирурга,
който всички болни ще спасява.
Да съм вярата на онзи, с плуга,
добро в сърцата дето ще засява.

Искам да се скрия у заселника,
когото ще дочакам някой ден
и ощастливен ще викне "Еврика!",
открил земята търсена във мен.



(вероятно преди 1988г)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleonoraknyazheva - Аз и сега
04.02.2009 08:54
не мога да го кажа. Пък, и какво значи най-готин пич? Ако визираш бунтарите от типа "Маргарит и Маргарита" или "Вчера", по-мога да те разбера.;) В това стихотворение, обаче, съм много далеч от всякакви сексуални подтекстове...
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Виж, допускам коментарите ти,
04.02.2009 11:33
заради плурализма на мненията, който ми се иска да съществува в блога ми. Но не ми харесва начина, по който се опитваш да опошлиш написаното от мен. Приех първия коментар с усмивка, макар и да не бях съгласна с написаното. Ако смяташ, обаче, да ми налагаш образ, който не е мой, просто ще спра да ти отговарям. Не понасям Гьобелсовия подход за лъжата, която повторена 5 и повече пъти, можела да стане истина. Аз пиша това, което мисля и мисля това, което пиша. Ако ме разбираш.
цитирай
3. eleonoraknyazheva - Често
04.02.2009 22:19
късно оценяваме някои неща, но пък по-важното е, че тогава си опитал да се самоизразиш по някакъв начин. Сега пак го правиш, макар и не в рими. И се получава много добре, по-моему.:))) Поздрави.:)))
цитирай
4. troha - Mnogo 4estno i otkrito
05.02.2009 23:42
napisano stihotvorenie! Az haresvam izpovednata poezia.Kolko se radvam, 4e sum te provokiraja da se razrovi6 i da nameri6 ne6to otdavna6no, no neuviahva6to hubavo. Priveti ot men!
цитирай
5. eleonoraknyazheva - Трошице,
06.02.2009 10:51
понякога сме твърде строги към себе си и започваме да омаловажаваме това, което сме създали като по-млади, защото го преценяваме като наивно. И аз като Владо (krizt) съжалявам, че не пазя всичко написано от детските си години. За радост пазя някои тийнейджърски подражания на Пушкин и Лермонтов на руски език, които смятам да пусна тук в скоро време. Благодаря, че намина.:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433857
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900