Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2009 19:24 - Миниатюри 1
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2009 19:25



*****

Сбогувай се, излъгано доверие,
с убитите мечти, макар и топли.
До вчера в тях приюта си намерило,
отново ще си тъжно и самотно.

*****

Някои раняват не с куршуми.
Някои разбиват чувства с жест.
Някои убиват просто с думи.
Жертвите умират без протест.

*****

Не се плаша лесно от грозни атаки
на безумната глупост - най-жестокото войнство.
Сама ще се браня, без помощ да чакам -
аз съм жена, но с мъжко достойнство.
*****

Да подредиш разхвърляните мисли,
да прибереш разсипаните чувства,
да не заплачеш, въпреки, че искаш :
да се владееш също е изкуство.

*****

Уверено крача към нови заблуди,
едва преодоляла старите.
Вече знам в пансиона за луди
как се чувстват санитарите.

*****

Забравила за всичко досега,
отново ще се влюбя без надежда.
Сърцето ми със мен се разпорежда,
готово за поредната тъга...



Тагове:   миниатюри,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1434287
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900