Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2009 21:11 - Любов - (Приказки за любовта)
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 503 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.01.2009 22:10


(изп. Алла Пугачова)
(превод от руски език)


Прегърни ме - силно - силно...
Целуни ме - сладко - сладко...
Изморена съм от пътя -
искам да ме утешат...

Ти налей ми силно вино,
с обичта си обгърни ме,
и какво ми е - не питай,
де била е моята душа...

Там, дето бях аз -
светло е, двама...
Там, дето бях аз -
отговори и въпроси няма.
Само любов - извор безкраен.
Там, дето бях аз - светло е, двама...
Там, дето бях аз - там... там...
там вече ме няма...

Прегърни ме - силно - силно...
Целуни ме - сладко - сладко...
Виждаш - слаби са крилете -
как да полетя?
За да не боли сърцето,
и душата да запее -
дай ми моята китара -
песни да редя...


Там, дето бях аз -
светло е, двама...
Там, дето бях аз -
отговори и въпроси няма...
Там - всичко е любов...
Само любов - извор безкраен,
там отговори и въпроси няма...
Там, дето бях аз -
е от мен далече,
Там, дето бях аз
там ме няма вече...




(оригинален текст)

Любовь  - (Сказки про любовь)

Обними меня покрепче,
Поцелуй меня послаще.
Я устала от дороги -
Обогрей.

Наливай вина покрепче -
Твой черед меня утешить
И не спрашивай что было,
Где была...

Там, где была я -
там много света..
Там, где была я -
нет вопросов, нет ответов..
Любовь...
Неиссякаемый источник..
Любовь...

Где была я /3/...там, там...
где была я /3/...там, там...
Там нет меня...

Обними меня покрепче,
Поцелуй меня послаще.
Видишь - крылья ослабели..
Как лететь?

Чтобы сердце не болело,
Чтобы вновь душа запела,
Принеси-ка мне гитару
Песню спеть...

Там, где была я -
там много света...
Там, где была я -
нет вопросов, нет ответов...
Любовь...
Неиссякаемый источник...
Любовь...
Где была я /3/...там, там...
Где была я /3/...там, там...
Там нет меня...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1438079
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900