Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2009 19:24 - Рожден ден
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 669 Коментари: 2 Гласове:
0





Сама ще потанцувам, за последно,
в лудешката игра на светлините.
След час настъпва датата рoждена -
година от живота ми отлита.

Но аз съм си все същото момиче -
витаещата в облаци мечтателка.
Обичаха ли ме? А аз дали обичах?
Остана ли ми истинска приятелка?

Душата, казват, идвала самичка,
и също тъй самичка си отивала.
Ще може ли да помни вечно всичко,
което през живота е опитала?

Сега съм долу. Утре ще съм горе.
Животът е безспирна кинолента.
А аз, пред обектива му отворен,
се уча да живея за момента...
 

2004г


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



1. bizcocho - Честит Рожден Ден!!!
24.01.2009 14:19
Вместо аз да направя подарък,ти направи на мен:открих блога ти!Благодаря ти,за невероятния подарък!!!Ще намеря време да изчета всичко,което съм пропуснала!:)
цитирай
2. eleonoraknyazheva - :)))
24.01.2009 16:03
Благодаря ти за топлите думи.)))
И за пожеланието. Макар че стихотворението е старо. Но ми стана приятно, все едно ме поздрави добър стар приятел, чиято картичка се е забавила от пощите. Благодаря.)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1438489
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900