Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2009 16:58 - Весело стихотворение
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 757 Коментари: 2 Гласове:
0



И ми е смешно. И ми е забавно.
И има на кого да го разказвам.
Отдавна вече не е страшна тайна
вниманието, което ми оказваш.

Симптомите ти, казват, са банални:
возило ново, нова кукла в скута.
А ми досаждаш толкова нахално,
с което (ама хич) не ме разчувстваш.

И ми е смешно, като ми звъниш
по телефона в ранно-късни доби.
Понеже нямаш думи - си мълчиш...
И дишаш, дишаш...(Друго и не можеш.)

Не можеш още да ме преболееш -
лъжи и клевети не ти помагат.
Остава споменът за мен да тлее
в душицата ти тясна и дребнава.

Не си ми господар. И не си бил.
И, знай, че с нищо няма да ми липсваш.
Ти нямаш нищо общо със Шибил.
За да си мъж, е нужно да си личност.



2008г



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - "За да си мъж, е нужно да си л...
25.01.2009 01:00
"За да си мъж, е нужно да си личност."неведнъж това,но чрез други изрази съм вмъквала в стихчетата си:),защото дори и само мисълта ,мъжът да е Мъж ,ми харесва:)
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Мда,
25.01.2009 20:28
а все анти-мъжове ми се случват насреща. Крайно време е да се появи някой Мъж с голямо "М". Поздрави от мен.))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440662
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900