Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2009 20:46 - Захарнопамуково
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 337 Коментари: 0 Гласове:
0





Не искам дневни кръговрати.
Не искам хурка, ни къделя.
Стрелките искам да извадя
и да е винаги неделя.

Сред облаците да се рея.
Да мързелувам до насита.
Да си подсвирквам и да пея.
Душата да отпусна свита.

Без вино да съм все пияна.
И Дон Кихот да е до мене.
Да вижда свойте великани,
а аз да бъда Дулсинея.

Край мен амурчета да хвъркат,
с доволни весели муцунки.
Ех, пак душата ми запърха!
Ела тук, мило, да те цункам!
25.10.2008г



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1434106
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900