Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2009 21:21 - От двадесети век съм уморен... / Я устал от двадцатого века.. Вл. Соколов
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 557 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2016 22:27


Владимир Соколов

(превод от руски език : Е.Княжева)

От двадесети век съм уморен
От реките му окървавени.
Права човешки? Те не са за мен.
Отдавна за човек не се приемам.
Отдавна ангел станал съм, навярно,
Щом тъгата е и мое бреме, 
Но не моля лековерно, и без време,
От земята ни многострадална
Серафим шестокрил да ме вземе.

* * * 
(оригинален текст)

Владимир Соколов

/Валентину Никулину/

Я устал от двадцатого века,
От его окровавленных рек.
И не надо мне прав человека,
Я давно уже не человек.
Я давно уже ангел, наверно,
Потому что, печалью томим,
Не прошу, чтоб меня легковерно
От земли, что так выглядит скверно,
Шестикрылый унес серафим.


1988



Тагове:   век,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1438396
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900