Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2009 16:45 - Какво е, всъщност, есента, какво е...?
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 607 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.06.2010 19:30


image

 

Провокирано от стихове на Иван Вълев,
с цялото ми уважение.


Какво е, всъщност, есента, какво е?
Листата на килими пъстроцветни.
В гората тиха аромат на хвоя,
и вятърът, от клоните нашепващ.

Какво е, всъщност, зимата, какво е?
Оранжевото на замръзнал морков
нa снежния човек отвън на двора,
до смърт боящ се да не стане топло...

Какво е, всъщност, пролетта, какво е?
Ухание от цвят на дива вишна.
И минзухар лилав в очите твои,
когато влюбено дъха ми вдишваш.

Какво е, всъщност, лятото, какво е?
Аз в спомените свои ще запазя.
Които, впрочем, вече са и твои.
А другото – Иван го е разказал...:-)



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



1. gor - Като писмо до поискване...
26.03.2009 12:42
Елеонора, благодаря ти за тази реплика! Едва сега я открих. Около 5 януари боледувах и рядко влизах в блога.
Прилича ми на писмо до поискване, престояло няколко месеца в пощата. Вълнуващо... :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1434282
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900