Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2009 18:51 - Въпрос на време
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2050 Коментари: 8 Гласове:
1



Душата ти

прилича

на таван,

където вред са плъпнали

гадини.

Там празно е

и само полъх

ням

просвирва във улука

моето име.

От мръсотия

стаята смърди,

тъй както могат само

твоите мисли.

Да можех –

бих ги спряла,

но, уви,

съдбата да те срещна

ме ориса.

Но мога

и съм силна

да простя

за всичката ти злоба

и коварство.

Защото

искам в мир

да си умра,

и в ада с тебе пак

да не митарствам.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Прощаваш лесно, значи си добра д...
17.03.2009 18:59
Прощаваш лесно,
значи си добра душа.
По злобна съм,
признавам си без бой,
не мога толкоз лесно да простя.
цитирай
2. tili - Прошката
17.03.2009 22:33
не значи забрава, уви, но прошката е и един вид хигиена - очистваш си душата и продължаваш. Така се проправя и път към Рая. Поздрави!
цитирай
3. eleonoraknyazheva - :)
17.03.2009 22:43
Аз, най-вероятно, ще се озова в Чистилището. За Рая се искат препоръки, каквито нямам.:)
цитирай
4. eleonoraknyazheva - @ krotalka
17.03.2009 22:47
Кроти,
не ми е лесно,
но копнея за
очистване на душата си,
както казва Тили...)
И се надявам в моя случай да е въпрос на време.
цитирай
5. hristam - Колко гняв!
17.03.2009 22:54
Не идеята за прошка, силата ме впечатли. И не ми казвайте, моля, че само силните прощавали...
цитирай
6. eleonoraknyazheva - @ hristam : Не знам
18.03.2009 06:57
дали сила се нарича онова, което е нужно на човек, за да прости. По-скоро душевно благородство. И съзнанието, че каквото ти е сторено, е сторено поради нечия духовна слабост и нищета. Въпросът е да не простиш от гордост и презрение, нито от съжаление, а от любов към ближния, което май само Бог умее, затова прошката била божествена. Е, за нас тогава остава поне да си представим какво е да си Бог.:)
А аз си оставих вратичка със заглавието.:)
цитирай
7. elineli - Като да
18.03.2009 16:54
съблечеш чужда дреха е прошката.Облекчение и чист път .Когато я почувстваш ще разбереш.С все сърце ти пожелавам да е скоро :)
цитирай
8. eleonoraknyazheva - @ elineli
18.03.2009 19:12
Когато - тогава, Ели. По-важно е да доживея усещането. Благодаря ти.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1432475
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900