Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2009 17:29 - Частен случай
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2045 Коментари: 10 Гласове:
0



Преди години нейде бях видяла
история във някакво списание,
как нашенка веднъж се запознала
с германец, музикант по образование.

Къде и как е станало, не помня,
ала човекът много я харесал.
Цветя й пращал, гледал я любовно.
Накрая си оставил и адреса.

И тя заминала. Там месец постояла.
Човекът я разходил из страната,
показал й вселена нова цяла
и най-подир поискал й ръката.

Тя, милата, нали била работна,
показала му, че е домакиня.
Той само се усмихнал благородно:
"Любима, ти не си слугиня!

Аз имам кой да готви и да шета,
а с теб ще ходим само по театри,
концерти, опери и матинета,
и прочее културни мероприятия."

Стъписало се нашето момиче,-
живот като във филм ще има лъскав.
Тя свикнала била като добиче
в родината си мила да се блъска.

Помислила, пък взела си багажа
и се прибрала в къщи, при мъжа си.
Не знам какво накрая да ви кажа…
Каквото си направиш, си го сърбаш.

2008г



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Отговорна девойка,
12.03.2009 17:36
ми тя у нас културата
под път, и над път,
но виж попарата е
кът...
:)))
цитирай
2. krotalka - Хей това ми хареса!
12.03.2009 17:39
Една история разказана в стихове. Кратко и ясно.
цитирай
3. анонимен - Извън темата
12.03.2009 17:43
Изключително стилен блог, дори от лекия прочит!
:)
цитирай
4. mamas - Не умеем
12.03.2009 19:46
да се радваме на свободата...или си мислим, че не я заслужаваме!
цитирай
5. eleonoraknyazheva - @ plastici & krotalka
12.03.2009 20:09
Благодаря ви.:)
Винаги сте добре дошли.
цитирай
6. eleonoraknyazheva - @ mamas
12.03.2009 20:11
На свободата, на уважението, на безкористната загриженост...и още кой знае колко неща, на които не знаем да се радваме, за жалост.
Бъди здрава, Маме.:)
цитирай
7. veselinvalev - ЗА СУРОВИЯ ЖИВОТ
12.03.2009 21:11
Може би, понякога,
"живот суров" е по-красив
от тоз по филмите.
Защо реших така?
Не знам...

А може би, понякога
красотата е
в "суровото".
цитирай
8. eleonoraknyazheva - Живот суров
12.03.2009 21:25
като недоварен картоф. ;)
Шегувам се, но тук ставаше дума
за себеотрицанието
на българската жена.
Мисля, че такова вече
рядко се среща.
Честно казано
аз съм против
клиширания
идеализъм,
точно толкова,
колкото
съм против
клиширания
сладък живот.
Бъди здрав,
Веско.:)

цитирай
9. veselinvalev - ДЕКЛИШЕ
12.03.2009 23:06
Много ме задълба с това "клише".
Клишетата са всъщност нащата същност,
която деклиширайки се...
Ей тука вече се обърках.
Какво всъщност става
в нашето деклиширане....
Ще го мислим друг път...
И ти бъди здрава,
Ели.
цитирай
10. eleonoraknyazheva - Ми,
13.03.2009 17:36
дълбая, Веско, в теми разни,
и теб те хвана, щот заразно...;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440770
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900