Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2017 13:18 - Verrueckter Job! :)))
Автор: cortana Категория: Технологии   
Прочетен: 5157 Коментари: 16 Гласове:
24

Последна промяна: 10.12.2017 00:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Този кратък постинг с минимална полезност, беше провокиран от пъченето без реално в случая покритие на г-жа Юлия, която представете си знаела повече немския от мен.
Може-може, но едва ли. :)))
Първо, защото съм живяла, учила и работила в Германия близо 8 години.
И второ, защото вече почти още 6, всеки ден в работата си, общувам вербално с немскоговорящи поне по 2-3 часа дневно. :)
Пренасям коментара си и реално може да се приеме, че той се явява минимална полезност за Вас:
Първо: за да не бъдете коне с капаци и да не знаете защо не стават някои неща по отношение на визуализирането в родното блогбеге, а да сте наясно, че се касае за липса на професионализъм от страна на поддръжката. :)
Второ: на когото му е необходимо, да научи най-малкото три знака с умлаут как могат да се пишат и без да имате инсталирана немска поддръжка на клавиатурата. :)

        image
 

    Някои искаха да видят
              КортитУ...
                  Ето,
       показвам им едно
                    ...
               пръсте!

             :))))))))))))

              :)))))))))))

   image

13:08 - Абе, Юлке... Абе душице необразована...
Да ти покажа къде ти се мериш не само в немския, а и в компютърните нАуки. :)))

Ти може и да не знаеш, но когато се активира немски метод за въвеждане на клавиатурата, подредбата не отговаря на стандартната латинска, която е отпечатана като символи в/у клавишите. Тогава например въпросния знак U с умлаут, който те хвърли в поредни глопотевини, се намира на същия ред на клавиатурата, където е стандартното U, но 4 позиции надясно от него.
Дотук, нищо общо с проблема с визуализирането на U с умлаут в блогбеге.
Е, ти няма да попиташ защо блогбеге не визуализира не само този набор знаци, но аз ще ти отговоря. :)

Когато не е обявено знаково кодиране на документ с HTML, а той съдържа знаци извън областта на US-ASCII, то документът не може да се визуализира правилно. Поради това знаковото кодиране трябва да бъде обявено или в самия него или в пренасящия протокол.
СТАНА ЛИ ЯСНО? :)))

А сега малко полезност за теб и четящите те поне твои профили. :)))
U с умлаут може да изписваш и без да имаш инсталиран немски метод за въвеждане.
Става като държиш десен Alt и натиснеш "y" (става въпрос за латинско "игрек", а не кирилско "у").
Тоест: десен Alt+Y ти извежда U с умлаут.
Така, както десен Аlt+q ти извежда А с умлаут, десен Аlt+p ти извежда О с умлаут...
СТАНА ЛИ ЯСНО? :)))
Стана ли ясно, че когато пиша в лично съобщение, коментар и от доста време вече и в самия постинг Verr(U с умлаут)ckter, ми се изписва точно както трябва при самото писане, но не се усетих, че професионално поддържаната платформа на блогбеге не обработва знаци извън областта на US-ASCII правилно и при публикуването се явява глупотевината?
:)))

Така, че, дотук с твърдението ти, че съм по-назад в немския от теб, а за интелектуално ниво пък да не говорим. :)

Постинг: KLEVETA   Автор на постинга: milady





Гласувай:
25



Предишен постинг

1. milady - тъкмо реших да те изпитам малко..
01.10.2017 14:43
на немски, и ти..
се скри, като ..пут а в нови гащи..
шТо така, ма кУртано..
цитирай
2. cortana - Седнала Юлия да ми говори...
01.10.2017 23:46
milady написа:
даа,но Веска и Аз, знаем, как да коригираме..Умлаут-а..
а ти ..не...
Юлия, когато аз в Германия съм изучавала 28 дисциплини на немски, ти не си помирисвала още Германия. :)

Естествено, че зная преди теб и по-добре за ue, oe, ae, ss, но както вече ти казах: ти не четеш внимателно и ти липсва рефлексия да обработваш информацията и отсяваш същественото. :)
Пояснявам за незапознатите: При писане, 'u' с умлаут, може да бъде заменено с 'ue', 'a' с умлаут с 'ае', 'o' с умлаут с 'ое'...
Така, че: дотук с твърдението на Юлия, че тя знаела, а аз не.
Kinderspiel wird dich auf Deutsch, Julia brechen. :)))))

PS: Hast du deinen Finger gefallen? :)))
Oder ist das Laecheln blind? :)))
цитирай
3. cortana - Чакай да си го пренеса и тук този коментар, че да си мислят четящите ме, че освен супер-хубавица, съм и мега-умница. :)))))
02.10.2017 00:33
Е защо така ме отряза бе, Юлия? :)))
00:31
Тъкмо мислех да блесна като ти изнеса една лекция за класификацията на гласните от артикулационна гледна точка и ти реши да си лягаш. :)
Тъкмо мислех не ти, а аз да те изпитам например... кои са трите реда от артикулационна гледна точка според водоравната плоскост... След това да премина към вертикалната такава... :)
Да поговорим за отворени и затворени гласни в немския език... За противопоставянето на дълги и кратки... За формантните сфери... За дифузните гласни...
След това щяхме да преминем на раздумка за глайдовете при съгласните... Или може би несричкообразуващите гласни :))) :))) А защо не за консонантите :))) :)))

Въобще, Юлия, казах аз преди, че немския го зная повече от много от германците, а ти реши точно с мен да се ядеш на тази тема. :)
Казах ти: Изучавала съм източни изкуства в Германия, а това ще рече основно философия, поезия, литература... и няма как да не изучаваш неща от немския език, които 'обикновените' германци използват по... 'инерция' :))), без да ги познават фундаментално като езикознание. :)

ПП: Ако под 'Учителя ти' визираш Жоро, то трябва да знаеш, че той не е на ниво в никой език. :)
Знае английски, немски, румънски и руски, но не го влекат езиците и не е добър.
Десетки пъти съм го бъзикала, че са му се смяли като е изнасял лекции на небългари, но той ме е затапвал с неоспоримото 'Може да съм им говорел като циганин на техния език или английски, но не аз съм отишъл да ги слушам и се уча от тях, а те са дошли да слушат и се учат от мен, така, че да си интерпретират недобрия ми език.'
И е прав. :)


Следва поздрав за теб с клипа, който Смарти ти посвети преди години. :)))
https://youtube.com/watch?v=vsBxkyWGdww
цитирай
4. musicgirl81 - Отряза й главата просто с трети коментар. ;)
02.10.2017 12:26
А със снимката с пръстчето май й извади и жлъчката. ;))))
цитирай
5. cortana - 4. musicgirl81 - :)))
02.10.2017 13:04
Това не са мои проблеми. :)
Аз само показах знание и чар. :))))
цитирай
6. anngry - Корти, благодаря! :D
02.10.2017 13:57
Дори и да не ми потрябва, полезно е да се знае.
Поздрави на учителя ти Жоро-Стар! :D
цитирай
7. apostapostoloff - Баба Юла е недоклатена и
02.10.2017 18:22
оттам идват всичките беди. Тя направо умира за к@р, ама няма кой дори да я заплюе.
цитирай
8. cortana - 6. anngry - Ами както обича да казва 'учителят ми Жоро-Стар': 'не иска нито хляб, нито вода' :)
02.10.2017 22:49
Така, че, на когото му е полезно - ОК. А останалите поне ще се сетят при необходимост къде могат да си припомнят, ако са забравили.
Поздравите вече са предадени. :) Преди малко. :)
цитирай
9. cortana - 7. apostapostoloff - Това мен изобщо не ме интересува.
02.10.2017 22:51
Нито личният 'и, нито виртуалният 'и живот.
Реагирам според поведението 'и.
Всъщност, така е спрямо всички тук. :)
цитирай
10. raff - Корти, здравей! :-D
03.10.2017 15:45
Поздрави и от мене. И на теб, и на Стар. :-D
цитирай
11. brancaleon - Добра вечер,
03.10.2017 23:00
С жена и с изкуствен интелект, не се спори. :)
цитирай
12. cortana - 10. raff - Привет! :)
04.10.2017 00:16
Благодаря. А на Жоро ще ги предам утре, понеже вече си легна. :)
Неее, не е това, което може да си помисли някой. С Жоро ни свързва чудесно приятелство, за което му благодаря. Говорим си почти всяка вечер или в скайп, или по ГСМа и затова зная, че вече спи.
Иначе и той работи обикновено до 2, 3 часа след полунощ като мен. :)
цитирай
13. cortana - 11. brancaleon - Добра да бъде за всички! :)
04.10.2017 00:18
Ами да, прав сте: с жена и изкуствен интелект спорът е безсмислен! :)
А когато си и 2в1... :))))

ПП: Поздравявам Ви с една песен, която ми е подарък от общия ни приятел Жоро:
https://www.youtube.bg/watch?v=hlBu47BnQJ8
цитирай
14. brancaleon - :)
04.10.2017 23:25
Благодаря!
цитирай
15. shtaparov - Симпатично е пръстето- ...
07.11.2020 07:06
Симпатично е пръстето- бих го поканил на кафе! :)
цитирай
16. librarian - Корти, честито Рождество Христово, честита Коледа и весело посрещане на Новата 2021 година
25.12.2020 20:00
С пожелания за много, много здраве, щастие и успехи през новата година! И да подновиш писането в блога си. :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cortana
Категория: Технологии
Прочетен: 276799
Постинги: 129
Коментари: 702
Гласове: 794
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031