Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2010 14:47 - На чашка кафе със щипка сол
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Поезия   
Прочетен: 7613 Коментари: 24 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Поредна покана отказах възпитано -
разочаровах поредна съседка.
Не горя от желание да бъда разпитана -
равносилно на влизане в лъвската клетка.
Чужди тайни не искам. Моите ми стигат.
Не ми се клюкарства за този и оня.
От миризма на белина ми се повдига,
а срещу любопитство си нямам броня.
Пази, Боже, от хора с лъснати къщи,
където за всеки гост има пантофи
и откъдето, ако отида, се връщам
с чувство за допир до улична кофа.



2009г


image



Тагове:   сол,   щипка,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. semtomovi - Оле
13.08.2010 14:52
и аз съм същата. Разочаровам информаторките след съседките.

После ми пускат социалните служби да ме проучват основно...
цитирай
2. katty1959 - Много точно казано! Клю-клю по к...
13.08.2010 15:29
Много точно казано! Клю-клю по комшийски! И как желаят (и понякога успяват) да те провокират да изплюеш нещо пикантно! Много ми хареса! И нещо от мен:
"От чужди тайни дойде ми до гуша -
не ми се говори, не ми се и слуша!
Отсреща те гледат, сякаш нехаят,
какво ти мислят - сами си знаят!"

Усмивки:)))
цитирай
3. tili - Да, правилно!
13.08.2010 16:40
Никакво инфо на манячките - чистофайници. Не съм от тях, как Сийке ;-))))))))))))
цитирай
4. moreto66 - Супер си го написала!
13.08.2010 17:06
Напълно те разбирам...само така, пълно игнориране на клюкарите, на снобите..на хората без личен живот, дето смучат емоции и преживявания от другите и с това се хранят..

Хубав Уикенд!!
цитирай
5. martiniki - Чужди тайни не искам. Моите ми стигат.
13.08.2010 18:12
пълен аут от пейковото общество, отсвирили са ме отдавна всички комшийки, не ставам

поздрави !
цитирай
6. eleonoraknyazheva - Хаха:)
13.08.2010 18:15
При нас въпросните звена тези служби са още в зародишен период, та клюкарското войнство разчита само на преки наблюдения - кога пазарувам и колко, час на излизане/прибиране...Ужас.;)))
semtomovi написа:
и аз съм същата. Разочаровам информаторките след съседките.

После ми пускат социалните служби да ме проучват основно...

цитирай
7. eleonoraknyazheva - Да, любезно усмихнати
13.08.2010 18:23
ти кроят шапката...Познато на всеки, който се опитва да спаси личния си живот в морето на клю-клю акулите...:)
_________________________________

katty1959 написа:
Много точно казано! Клю-клю по комшийски! И как желаят (и понякога успяват) да те провокират да изплюеш нещо пикантно! Много ми хареса! И нещо от мен:

"От чужди тайни дойде ми до гуша -
не ми се говори, не ми се и слуша!
Отсреща те гледат, сякаш нехаят,
какво ти мислят - сами си знаят!"

Усмивки:)))

цитирай
8. eleonoraknyazheva - Да, ти си разхвърляна бохемка...;)))
13.08.2010 18:24
В хубавия смисъл. Май Клодел беше казал, че "Редът е благодат за разума, а безредието - за фантазията".:))

tili написа:
Никакво инфо на манячките - чистофайници. Не съм от тях, как Сийке ;-))))))))))))

цитирай
9. eleonoraknyazheva - Имаме една, дето е...тежък случай...Кола да бръмне, входната врата да хлопне и тя вече
13.08.2010 18:26
е на терасата. Пази Боже някога да се превърна в това.

moreto66 написа:
Напълно те разбирам...само така, пълно игнориране на клюкарите, на снобите..на хората без личен живот, дето смучат емоции и преживявания от другите и с това се хранят..

Хубав Уикенд!!

цитирай
10. eleonoraknyazheva - И аз не ставам. Сигурно имам вече и прякор:
13.08.2010 18:30
високомерната. Минавам край тях с един хладен поглед и сигурно после се скъсват да ме оплюват.;) Мерси.:)
martiniki написа:
пълен аут от пейковото общество, отсвирили са ме отдавна всички комшийки, не ставам

поздрави !

цитирай
11. erato7 - Браво! Поздравления!:)))
13.08.2010 21:18
Браво! Поздравления!:)))
цитирай
12. eleonoraknyazheva - Thanks.;)
14.08.2010 00:14
erato7 написа:
Браво! Поздравления!:)))

цитирай
13. eleonoraknyazheva - Хахаха,
14.08.2010 01:20
някой май се е познал на снимката, съдейки по едно отрицателно гласче...;)))
цитирай
14. ignorantia - Типичните лелки
14.08.2010 01:28
с пеньоарчета на баклавички и ролки на главата.;))) Пеньоарчетата вече ги няма, а лелките са ъпгрейднати.;)) Привет!:)
цитирай
15. hel - Пази, Боже, от хора с лъснати къщи, ...
14.08.2010 01:50
Пази, Боже, от хора с лъснати къщи,
където за всеки гост има пантофи
и откъдето, ако отида, се връщам
с чувство за допир до улична кофа.

Колко е точно! Пък на мен все ми се иска къщата ми да лъщи! Е, сега ще си го избия от главата!
Поздрав, Ели!
цитирай
16. osi4kata - haah,
14.08.2010 02:01
sometimes, I miss them :))))
цитирай
17. mimayordanova - Това съм го решила преди повече от 30 ...
14.08.2010 02:19
Това съм го решила преди повече от 30 години. И никога не са ми липсвали.
цитирай
18. eleonoraknyazheva - Сакън.))) Адмирирам чистотата,
14.08.2010 11:22
но да е съчетана и с душевна такава!:))) Хубав ден, Хелче.:))
-----------------------------
hel написа:
Пази, Боже, от хора с лъснати къщи,
където за всеки гост има пантофи
и откъдето, ако отида, се връщам
с чувство за допир до улична кофа.

Колко е точно! Пък на мен все ми се иска къщата ми да лъщи! Е, сега ще си го избия от главата!
Поздрав, Ели!

цитирай
19. eleonoraknyazheva - Мда, сега ходят с други пеньоарчета...;)
14.08.2010 11:23
Обаче мозъците им са все така на баклавички.;)))
------------------------------------
ignorantia написа:
с пеньоарчета на баклавички и ролки на главата.;))) Пеньоарчетата вече ги няма, а лелките са ъпгрейднати.;)) Привет!:)

цитирай
20. eleonoraknyazheva - Just don't tell me
14.08.2010 11:46
it's so bad there...;)))
osi4kata написа:
sometimes, I miss them :))))

цитирай
21. osi4kata - Ij's fanfackintastik with no gossipers arount :)))
15.08.2010 02:36
hahaha,

but a bit boring too :)))))))
цитирай
22. armorica - Ох, как обичам да затапвам такива, за каквито пишете тук!
16.08.2010 17:59
Опитвали са се да ме подлагат на кръстосан разпит разни такива съседки. Но неуспешно. Сега са доволни, когато им кажа "добър ден".
цитирай
23. angelmoi - Уви, имало ги е винаги и ще ги има, за ...
17.08.2010 14:14
Уви,имало ги е винаги и ще ги има,за съжаление ! Чудесен стих!!!
цитирай
24. eleonoraknyazheva - Никога не се чувстват неудобно. Това е потресаващо.
18.08.2010 14:44
armorica написа:
Опитвали са се да ме подлагат на кръстосан разпит разни такива съседки. Но неуспешно. Сега са доволни, когато им кажа "добър ден".

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1441137
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900