Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2010 09:47 - КамъНчета...
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Поезия   
Прочетен: 3536 Коментари: 20 Гласове:
11

Последна промяна: 02.08.2010 09:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Натрупаха се камъчета малки
и взеха, че обърнаха колата.
Без друго само с дребни залъгалки
препълнена догоре бе, горката.

Но нека някой друг да ги събира
и жалките щети да изчислява.
А палавникът-херувим немирен
да литне другиго да утешава.







Тагове:   камънчета,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Събирам си дребните
02.08.2010 12:32
камъ(н)чета и парчета от счупени грънци и си правя мозайки. Не винаги, но често. И да знаеш в този творчески;-))) процес какви херувимчета ме навестяват... Дали не долитат откъм морето???
Привет, Ели:)))
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Ако получавах по една паричка всеки път,
02.08.2010 12:46
когато си осигуря парченца за мозайки, еееех.;))) Засега статистиката сочи полети на херувими главно КЪМ морето.;)))
tili написа:
камъ(н)чета и парчета от счупени грънци и си правя мозайки. Не винаги, но често. И да знаеш в този творчески;-))) процес какви херувимчета ме навестяват... Дали не долитат откъм морето???
Привет, Ели:)))

цитирай
3. doriana - А палавникът-херувим е нужен при ...
02.08.2010 15:42
А палавникът-херувим е нужен при всички случаи, не го гони другаде...
цитирай
4. toni2 - Посветено на теб
02.08.2010 15:47
Не обичам старите курви !

Не ми пишете на лични
блогови стари "метреси"!
Не ми редете думи изрични !
Не сте ми на сърцето "поетеси" !

Още мога сам да се управлявам
на заем нищо не вземам
и акъл на никого не давам !

Подобно лешояди гладни ,
по мен в блога не вървете
станахте май много досадни
и е време с "манипола" да спрете !

Жена от блога аз си не търся !
Най - малкото пък вас ще да взема !
Не искам с вас да се мърся,
Не блогвам по клюкарска схема !


Вдъхнових се за този стих от многократните лични съобщения до мен от блогарките от блога ,които пишат в категория "Поезия"
Следващият път ще пренебрегна етичното ми кавалерство и ще изнеса никовете им и личните им клюки и обяснения .
цитирай
5. eleonoraknyazheva - За такива като тебе съществува един афоризъм :
02.08.2010 15:51
"На никого няма да се дам, за нищо на света!", си мислеше Петров.
Но никой не го беше поискал досега.

toni2 написа:
Не обичам старите курви !

Не ми пишете на лични
блогови стари "метреси"!
Не ми редете думи изрични !
Не сте ми на сърцето "поетеси" !

Още мога сам да се управлявам
на заем нищо не вземам
и акъл на никого не давам !

Подобно лешояди гладни ,
по мен в блога не вървете
станахте май много досадни
и е време с "манипола" да спрете !

Жена от блога аз си не търся !
Най - малкото пък вас ще да взема !
Не искам с вас да се мърся,
Не блогвам по клюкарска схема !


Вдъхнових се за този стих от многократните лични съобщения до мен от блогарките от блога ,които пишат в категория "Поезия"
Следващият път ще пренебрегна етичното ми кавалерство и ще изнеса никовете им и личните им клюки и обяснения .


Лекувай си болежките на друго място и не ми цапай блога, моля. Запазвам излиянията ти, за да видят и други кой и как завихря интрижки в блога.
цитирай
6. eleonoraknyazheva - Палавникът-херувим
02.08.2010 15:53
е много сладък, но малко трябваше да бъде нашляпан по дупенцето...:) Благодаря, че с е отби.:))
doriana написа:
А палавникът-херувим е нужен при всички случаи, не го гони другаде...

цитирай
7. ignorantia - Ооо,
02.08.2010 16:04
тук имало и изкривени мозъци. На твое място ще си копирам тези "мили" обяснения на тони-шушони2 и ще придружа с тях мейл до админите.

А стихотворението ми хареса. Запази си за спомен херувимските крила.:))
цитирай
8. анонимен - Ние пък ще броим колите ....
02.08.2010 16:06
А Сатаната звучно се кикоти,
хвърля с шепи камъчета малки,
че очаква други, нови идиоти,
да напълнят пак кола със залъгалки.

Лудите ще си лудуват, докато умните / знаещи много / се наумуват ....

Мъдър е , който знае нужното, а не много ! /Eсхил/
цитирай
9. eleonoraknyazheva - Да, това и правя. Все се въздържам да се занимавам с прстащината, но явно
02.08.2010 16:19
на нея й се занимава с мен. Благодаря ти за отзива.:)
ignorantia написа:
тук имало и изкривени мозъци. На твое място ще си копирам тези "мили" обяснения на тони-шушони2 и ще придружа с тях мейл до админите.

А стихотворението ми хареса. Запази си за спомен херувимските крила.:))

цитирай
10. psixiatyr - Бях Ви препоръчал да не пишете повече!
02.08.2010 16:20
Това стих ли го наричате или нещо друго може би? Сама си вредите на себе си!
цитирай
11. eleonoraknyazheva - И този "отзив" оставям на вниманието на администрацията.
02.08.2010 17:59
psixiatyr написа:
Това стих ли го наричате или нещо друго може би? Сама си вредите на себе си!

Избрала си такъв ник, защото на подсъзнателно ниво усещаш, че имаш нужда от помощ. Знам коя си и те съветвам искрено да си намериш друго занимание и добър лекар.
цитирай
12. eleonoraknyazheva - Андрешко, не помня Гьоте ли бе казал, че
02.08.2010 18:01
по страшното от глупостта е само войнстващата глупост. Благодаря ти. Приемам го за морална подкрепа.
andreshko написа:
А Сатаната звучно се кикоти,
хвърля с шепи камъчета малки,
че очаква други, нови идиоти,
да напълнят пак кола със залъгалки.

Лудите ще си лудуват, докато умните / знаещи много / се наумуват ....

Мъдър е , който знае нужното, а не много ! /Eсхил/

цитирай
13. klasnata - Чудесно стихотворение, Ели.:))))
02.08.2010 18:21
Радвам се, че отново те чета.:)))
цитирай
14. klasnata - Вие сте толкова психиатър, колкото съм и аз.
02.08.2010 18:24
Избрали сте много качествен човек, на гърба на когото да си правите "реклама" в блога. Не Ви прави чест. Засрамете се!

psixiatyr написа:
Това стих ли го наричате или нещо друго може би? Сама си вредите на себе си!


цитирай
15. angelmoi - Поздравления !!!
02.08.2010 18:55
Поздравления !!!
цитирай
16. eleonoraknyazheva - Мерси!:):):)
02.08.2010 19:29

angelmoi написа:
Поздравления !!!

цитирай
17. анонимен - eleonoraknyazheva -- Не съм сигурен дали е на Горки, но
02.08.2010 21:45
със сигурност си спомням мислите на двама френски поети :

"Глупакът винаги намира някой по-голям глупак, който да му се възхищава"
Боало / ХVІІ - ХVІІІ в./

"Глупак - това е човек, който никога не се променя".
Огюст Бартелми / ХVІІІ - ХІХ в./

:)))))))))))))))))))))))))))


цитирай
18. eleonoraknyazheva - За авторството на Горки относно една негова фраза, която много харесвам,
02.08.2010 21:48
съм на 100% сигурна : "Да оправдаваш грешките си с грешките на другите, е все едно да си измиеш лицето с кал."
Поклон пред мъдрите. Те живеят в думите си.:)

andreshko написа:
със сигурност си спомням мислите на двама френски поети :

"Глупакът винаги намира някой по-голям глупак, който да му се възхищава"
Боало / ХVІІ - ХVІІІ в./

"Глупак - това е човек, който никога не се променя".
Огюст Бартелми / ХVІІІ - ХІХ в./

:)))))))))))))))))))))))))))



цитирай
19. panazea - Ели,привет!
03.08.2010 09:55
Още ми е едно морско,лежерно!
Пиши си хубавите стихове!
цитирай
20. eleonoraknyazheva - :))) Морето има хипнотична сила.;)))
03.08.2010 13:48
panazea написа:
Още ми е едно морско,лежерно!
Пиши си хубавите стихове!

Радвам се, че наминаваш.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1434653
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900