Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2013 07:13 - Продукт-мечта: Ексфолиант за лице
Автор: missbeauty Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2925 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 22.11.2013 07:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Каквато и да е кожата ви по тип - суха, нормална или мазна, тя функционира по един и същи начин. 

Клетките се раждат, живеят и умират, а отдолу вече е готов новия слой кожни клетки. 

Новата кожа е свежа, незамърсена и непроменена от влиянието на външните фактори като слънце, замърсяване, сухота или влага на въздуха. 

Това, което й пречи да се покаже на бял свят, е слоят мъртви кожни клетки, който се натрупва отгоре. 

Ако този най-горен слой клетки не се премахва периодично чрез миене, почистване или чрез ексфолиране, мъртвите кожни клетки ще се натрупват, порите ще се запушват и кожата ще страда, защото ще бъде нарушен естествения й цикъл на обновяване. 

По тази причина първата стъпка към красива и здрава кожа - защото красивата кожа е здрава, нали не сте забравили, е почистването. 

Аз ще прескоча първите две стъпки (ще се върна към тях по-късно) и ще се спра на ексфолирането, защото това е най-най-любимата ми козметична процедура. 

Единствено след нея аз виждам моментален ефект върху лицето си - кожата ми веднага става по-розова, по-свежа, по-гладка. Това разбира се е напълно нормално, защото просто съм премахнала най-горния слой мъртви клетки и съм направила лек масаж на лицето. 

След ексфолиант то е почистено и освежено - с една дума е красиво. 

Ексфолиантът трябва да се избира взависимост от типа на кожата и възрастта. 

За млада кожа - ексфолиант с фини частици, масажирайте нежно, не търкайте излишно, за да не стимулирате секрецията на мастните жлези. 

За зряла кожа са препоръчителни ексфолиантите с по-едри частици, както и със съставки за изглаждане и подмладяване на кожата. 

Виждала съм, все още не съм ползвала, защото ми е рано, праохобразен ексфолиант.

В него няма течност, която да "споява" частиците, а е като пясък. Такъв ексфолиант се използва от жени над 45 години, когато кожата има нужда от сериозно, дълбоко обнояване. 

Можете да си направите ексфолиант и вкъщи, но аз лично след един неуспешен опит да се ексфолирам със сода за хляб преди години (направих си рана на носа), се доверявам на козметичните компании. 

И преди да ви покажа моите любими ексфолианти, ще ви напомня да четете винаги упътването за употреба и да обръщате внимание по колко пъти седмично е препоръчително да се ползва даден продукт. 

Тъй като аз обичам да ексфолирам лицето си, избирам мнооого нежни ексфолианти, които да мога да ползвам често.

И така - моите топ (не съм решила още колко продукта да ви покажа) ексфолианти за лице. 

Елеа за смесена кожа. Ползвах го преди, когато кожата ми беше смесена, след пубертета. 
image


Захарните ексфолианти на Рефан са просто легендарни, нали :) 
image


Така изкарах пубертета, след лошия опит със содата за хляб ;)
image

Това е най-новото ми откритие, което всъщност е добре забравеното старо - ексофлиант Essentials на Орифлейм. Сега съм с него, защото е подходящ за ежедневна употреба. Не си ексфолирам лицето всеки ден, естествено, но 1-2 пъти седмично е доста често и затова този най-добре подхожда на навиците ми :) 

image

На тези от вас, които се интересуват сериозно от козметика, ще ви направи впечатление, че това не са скъпи марки. Не са, но са добри продукти. Което е по-важно от това колко струват, нали! 

Поздрави, Ваша Мис Бюти
 



Гласувай:
9



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: missbeauty
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 41340
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 116
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031