Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2009 10:59 - По душа съм...
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 906 Коментари: 1 Гласове:
1



(провокирано от Павлина Йосева - pin4e)


По душа съм... мъжкар.

И в защита заставам на слабите.
(Не, недей ме разбира погрешно -
обичам мъжете.)
Но понякога няма мъжествен наблизо
Да удари по масата
„Стига!” ,- да кресне
На онези, които се пъчат
И мачкат цветята
В сърцето ми.

По душа съм... палач
Режа с думи главите просташки,
Дето мокри от пяна
Плюят хули по детското в мене
И намират вратички
Да нахлуят неканени
И нежелани
В най-синята стая
В душата ми.

По душа съм... жена
Но не мога да дишам по - женски,
Докато има мъже,
Които не бранят,
Не виждат, не търсят пътека
Към крехкото в мене.
И зад женската слабост
Се крият...



2008г


Тагове:   душа,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. angelmoi - Прекрасно написано! Нямам думи!!!
31.07.2010 21:47
Прекрасно написано! Нямам думи!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433702
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900