Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2009 10:09 - В църквата
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 908 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 18.03.2009 09:58



Сред мирис на тамян, икони, свещници,
притихнали са вярващи и грешници.
Свещеникът отслужва литургия-
чете от книга в златна подвързия.
 
Прекръствам се. "Осанна!" пее хорът.
Допрели рамене се молят хората.
Но всеки сам е в своето мълчание.
Какво ли във душите им събрано е,
 
се питам? И за миг си го представям:
в море от хорска мъка как се давя.
Сълзи неволно роня, искам прошка -
за стари грешки, и за нови още...

Запалвам си свещичка пред светците.
С молба да чуят взирам се в очите им.
Макар че, отговора им отдавна зная -
далече съм от ада... и от рая.


2004г



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Браво!/за стиха/Не съм от фанат...
30.01.2009 14:57
Браво!/за стиха/Не съм от фанатично вярващите,но ми липсват тук нашите черкви,сред които мълчаливо можеш да усетиш себе си.
цитирай
2. eleonoraknyazheva - А аз имам
30.01.2009 15:36
възможност, но да си призная рядко го правя.:( Но пък така оценявам повече малкото минути пребиваване в свещеното място. Не мисля, че Бог е само или точно там, но се чувствам добре.:)) Благодаря ти.:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1434259
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900