Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 13:30 - Карма
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1511 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 09:40



Създадох те, за да не съм сама.
И тръгнахме така през вековете.
Ти захитря и стана господар,
а аз на робство се обрекох.

Веднъж ти беше скитащ музикант -
от думи хорски с теб далеч избягах.
Оставих дом, и майка, и баща,
но любовта към тебе не предадох.

Заради тебе влизах в манастир,
дори за вещица ме набедиха.
Аз следвах те във битки и във мир -
животи много тъй се изредиха..

Но все не можех да ти угодя -
веднъж да сме щастливи двама.
Все тежка беше моята съдба
и свършваше с жестока драма.

А днес съм... кобра! Ха сега!
Но пак съм с теб по разни панаири.
Лениво клатя гъвкава снага,
когато твоя милост ми засвири.

А ти дори не знаеш, че съм аз...
И ето - пак за нещо съм ти нужна.
Свири, свири... Поклащам се в захлас,
но чувство ново в мене се събужда.

В главицата ми змийска зрее план :
и в тоз живот щом нямам любовта ти,
когато свърши твоята свирня,
във вечността отново ще те пратя...


2004г




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. skaky - Толкова точно е синтезирано всичко ...
22.01.2009 20:40
Толкова точно е синтезирано всичко за живота в семейството, че все едно чета собствените си мисли но с друг изказ.
Ако това е твое лично творчество, направо се гордея, че имах удоволствието да се докосна до него!!
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Привет.)
22.01.2009 20:54
Благодаря ти за топлия коментар.)) Всичко, което публикувам тук е мое и по преживяно. Публикувам и някои мои преводи на любими автори. Тук ми е много комфортно, като във вечерно кафене, където чета нещата си пред невидима публика. В литературните сайтове, където публикувам, атмосферата е някак по-официална и задължаваща.))
цитирай
3. candysays - Страхотно е!!! Много талантливо написано..
26.01.2009 18:13
Приятно ми е да се запознаем, макар и виртуално, Елеонора :) (за първи път попадам на блога ти, затова)

И аз вярвам в кармата..
цитирай
4. eleonoraknyazheva - Към candysays :
26.01.2009 18:45
Винаги си добре дошла тук. Благодаря ти за добрите думи.)))
цитирай
5. eleonoraknyazheva - Истината
24.02.2009 19:48
е някъде ТАМ.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433636
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900