Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2009 23:09 - Не обеднях...
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.06.2009 09:13


Не обеднях на чувства и на думи.
Не замених смеха си със сарказъм.
Коварна пропаст зейна помежду ни,
но аз от гняв и злоба се опазих.

Не те виня, макар да не разбирам
привичката ти винаги да бягаш,
замалко само тук и там да спираш
и в никого и нищо да не вярваш.

Така е, зная, няма нищо трайно,
единствено промените са вечни.
Когато се привързваш - само страдаш
и ритъмът обърква се сърдечен.

Не обеднях на чувства и на думи -
от тях съм изтъкана и живея.
Но вярвам, че ще дойде време друго
и който търси мен, ще ме намери.
 


2004г


Тагове:   сърце,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433661
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900