Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2009 16:20 - Понякога не знам какъв е Бог...
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 807 Коментари: 0 Гласове:
0





Понякога не знам какъв е Бог,
дали изобщо още го е грижа.
Или, приседнал край пенлив поток,
лениво срещу слънцето си мижа.
И пет пари не дава, че светът
без вещата намеса се разпада.
И на греховен черен кръстопът
подготвя сам последната си клада.
Дали не е прозрял във миг един,
(това ми е кошмар натрапчив),
че е пожертвал свидния си син
за някаква псевдочовешка паплач.
И затова да не помръдва пръст
за нашите души презрени,
че нагло с него мерим ръст,
а сме съвсем обикновени...



Тагове:   Бог,   Какъв,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troha - Много силно и разтърсващо.
13.01.2009 17:03
Поначало стихотворенията трябва да се коментират като поетична визия и не е правомерно да се оспорват тезите в тях. Затова няма да опонирам на горчивото ти чувство за изоставеност на човешкия род.Всеки е прав съобразно собствената си болка и мъка. А твоята е нелична, затова те поздравявам!
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Мен,
13.01.2009 17:18
по-скоро ме е обзело чувство на безсилие. Иначе не съм почитателка на подхода да се поставя всичко под общ знаменател, още по-малко цялото човечество. Благодаря ти за прочита.))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1437698
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900