Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2018 18:05 - Чудото на Богопроявлението
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 724 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 24.02.2018 18:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мили деца,
къпете се в Светлина,
най-вече в тази,
бликнала от собствените ви сърца,
че в тази Заря,
ще прозрете света
и Моят Промисъл за вас,
що шепна ви с вътрешният ви глас.
Имате ли вече нагласа
да минете в нова по-висока класа
и да станете част от новата раса -
ангелоподобни, светли, любящи същества,
що ще населяват Новия Свят,
с Мир и Хармония изпълнен,
с красота и багри богат.
Мислите си,
че имате развинтена фантазия,
ала ще ви кажа Аз,
че туй, което очаква ви
ще е изненада за вас,
в главите си не можете да го поберете,
нито с ума си да го разберете,
ала душите ви предвкусват го вече
и нямат търпение
да започне от Бога разпределение,
и всеки на мястото си да отиде,
резултата от постигнатото си да види,
бъдещето си да провиди,
и в това пространство да се установи,
където Еволюцията си ще продължи,
за някои това ще е обратен завой, уви.
За светлите, любящи души
съм приготвил красоти
и работа - да усъвършенстват,
да обогатяват,
нови детайли, аспекти на нещата да придават,
в света разнообразие и пъстрота да създават.
Дерзайте, мили,
събирайте сили,
идеи трупайте и споделяйте,
опита си обменяйте
и за Мен не забравяйте,
да Ме търсите и намирате в себе си,
че Аз - Вашият Отец,
приготвил съм за всеки венец,
за едни трънлив ще е,
за други ореол,
ала по заслуги Аз ще давам,
че едни са слуги и робуват,
а други на Мен избрали са да служат
с риск да бъдат неразбрани и обругани.
Благодаря ви за саможертвите,
че се отдалечавате от суетата,
че просветлявате тъмата
в душите на търсещите с копнеж,
че криле им давате за летеж,
да не се чувстват самички,
а да се присъединят към всички,
които с Моето Слово на уста
преобразяват себе си и света
и така правят чудеса.
Чудото на Богопроявлението сте вие,
златни Мои, святи души,
от Сърцето си съм ви откъснал и разпръснал
и Свободна Воля съм ви дал,
да се самоусъвършенствате и вървите,
себе си да надраствате и градите
Нови Духовни Пространства
и своите съдби.
Обичам ви!
С Любов и Вяра ви обгръщам,
Мъдрост ви вдъхвам
и нежно ви прегръщам,
мили Мои създания от Светлина!
Да се радвате и веселите
е част от Пътя на Хармонията и Любовта!

Ваш Отец Любящ Ви

image




Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183859
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031