Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2009 08:37 - Предсказуемост
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 866 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 29.06.2009 09:12


 

Не искам АЗ да съм почтена -
почтеният е предсказуем.
Не е трениран за терена
на тарикатските зулуми.
Почтеният е тъй удобен, -
на него можеш се облегна.
Той като камък е надгробен,-
солиден, тежък и улегнал.
Почтен си,- значи си възпитан, -
не правиш сцени и скандали,
когато непочтено ритат
по слабините ти вандали.
Мерси! Не ща да съм почтена -
почтените ги пре***ват.
Аз зъби искам на мурена
и остри, както подобава.
Ухапя ли веднъж – да помнят
душманите, дорде са живи.
И белег нека им напомня
за помислите им лъжливи!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Най-трайния белег е безразличието.
06.04.2009 10:18
Както казва ап.Павел:"Отърсете сандалите си от прахта и излезте от града, където ви хулят" Май, че същото е направил и Мохамед - напуснал Медина и отишъл в Мека. И двамата са завладяли света по-успешно от буйния луд Александър Македонски.
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Тили,
06.04.2009 17:42
шапка ти свалям за този коментар! Моят житейски опит досега, обаче, показва, че простакът няма умора, докато не му дадеш един в зъбите. Било то физически или психически. Мълчанието е величие - безспорна истина. Колцина днес, обаче, го разбират?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1439162
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900