Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2009 18:37 - Неотправленное письмо гуссара к знатной девушке...
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 690 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2009 18:46




Своей нерадостной судьбой
обязан Вам я, вам одной.
Мой разум болью лечит боль
и в царстве горя я король.

Во сне мне видятся черты
девицы редкой красоты,
и нежно шепчут мне уста:
"Люби меня, люби всегда.."

Да, некрасив я, небогат,
но я и малой доле рад.
Вы презираете меня,
а мне без Вас не жить и дня.

Злой рок изволит ли шутить,
но я не знаю как мне быть.
Не сплю я ночи напролет,
любовь на части сердце рвет.

Лишь до рассвета счастлив я
и ненавижу солнце дня.
Но вот опять приходит ночь.
Прошу, уйди виденье прочь!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Куда,куда вьi удалились,
06.04.2009 00:57
Весньi моей златьiе дни?
Что день грядущий мне готовит?
Его напрасно мой взор ловит,
В глубокой мгле таится он.
цитирай
2. eleonoraknyazheva - :)))
06.04.2009 08:15
Това мога и да ти го изпея.:))) Обичам тази ария от "Евгений Онегин" по едноименното произведение на Пушкин. Няма да крия, че стихото ми е от късните ученически години и тогава бях под силното влияние на Пушкин.:)))
Благодаря, Тили.:)
цитирай
3. tili - Доброютро и от мен!
06.04.2009 10:11
Ами ти как мислиш, че съм го запомнила? Нали поезията изначално е създадена да разказва истории под музикален акомпанимент. И така - възпява музата, та до днес. Като ми стане криво - отварям си Пушкин напосоки и си чета на глас като лудите. Успешна седмица! ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1439623
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900