Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2009 12:08 - Внимание : кражби!
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 736 Коментари: 1 Гласове:
0



Неприятно ми е да споделя, че вече от няколко мои добри познати, научавам, че мои стихове се публикуват под чужди имена в други сайтове. За хората, които го правят, нямам друго определение освен: духовно нечистоплътни, ограничени и без чувство за собствено достойнство. Авторските ми права се пазят в литературния сайт Буквите, чиято издателска също така единствена има права да издава стиховете ми на диск и на хартиен носител. Виртуалната кражба е същото, каквото и да ти откраднат нещо материално, дори е по-грозна  - крадат душата ти. Едва ли тези, които го правят са или ще бъдат някога щастливи хора. Съжалявам ги.


Тагове:   внимание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - И аз! По тоз повод имам постинг, но ...
10.02.2009 19:18
И аз! По тоз повод имам постинг,но познай каква кампания "против" се заформи при приятелче на човека присвоил си стиха:)))И то тук-в блог.бг:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1438238
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900