Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2009 00:51 - Когато телефонът е излишен...
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 856 Коментари: 4 Гласове:
0




Когато телефонът е излишен,
а думите във въздуха увисват,
и трудно може с тях да се опише
това, което толкова ми липсва,

тогава сядам тихо на балкона
и се заслушвам в шумове банални -
така илюзии ненужни гоня
и се завръщам в старата реалност.

А тя, макар и хладна, ме подсеща,
че има в нея място и за мене,
че може би от поглед губя нещо
и другаде са моите проблеми.

Когато се науча да обичам
не другиго, а себе си (за Бога!),
тогава ще са думите различни,
тогава и без телефон ще мога!


2004г



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aniarsen - прекрасно
08.02.2009 09:47
Това стихотворение напълно илюстрира ситуацията ,в която се намирам аз!
цитирай
2. eleonoraknyazheva - И това ще мине, Ани!
08.02.2009 09:58
Житейските сценарии, през които преминаваме всички, не са чак толкова много, както се вижда. Бъди здрава, най-вече, всичко друго се нарежда. Бог затваря врата, за да отвори порта:)))
цитирай
3. stasja - здравей,
08.02.2009 10:11
Елеонора! :) и на мен ми е драго да се "видим" тук в това пространство.
поздравления за Нова Загора и на теб!
харесва ми твоята поезия
поздрави!
цитирай
4. eleonoraknyazheva - Благодаря ти, Стаси,
08.02.2009 10:30
на фона на ширещите се бездуховност и бездарие, си е цяло събитие да срещна одухотворен и талантлив човек, като теб. Радвам се, че нетът увеличава възможностите за подобни "срещи". Бъди здрава.:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433676
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900