Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2009 20:40 - Обречен
Автор: eleonoraknyazheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 1104 Коментари: 5 Гласове:
0




Обречен си да бъдеш необичан -
белязан си жестоко, по рождение,
във всеки поглед плахо-нетактичен
да срещаш само кратко съжаление.
 
Май всички се нуждаем от протези,
не само във телата, но и в чувствата.
И аз ще съм за теб една от тези,
които те обичат от съчувствие.

Ще се заключа в стъклената къща,
защото без начало идва краят.
Но нещо ще ме тегли да се връщам
във мислите при теб да търся завет.

О, Господи, защо е тъй устроен
светът, във който всички уж сме равни,
така, че да не можем равностойно
на светли дни в живота да се радваме?

От някого е взето и на друг се дава..
Съдбите ни изгарят като свещи.
Но даже с малкото, което получава,
човек живее, за да бъде нещо.


1990г


Тагове:   обречен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleonoraknyazheva - На фона на немалко светли дни,
06.02.2009 20:52
тъгата ме е докосвала по-дълбоко, вероятно това е причината, Владо.:) Благодаря ти. Бъди здрав.:))
цитирай
2. deili - Много е силно.Докосващо.
06.02.2009 22:13
Много е силно.Докосващо.
цитирай
3. wonder - Чудно е!
06.02.2009 22:42
Ръкопляскам с грохота на цяла зала. Или не... по-добре с грохота на водопад, защото там има светещи дъги.
Дълбоко, дълбоко...
цитирай
4. troha - Пак това странно чувство,
06.02.2009 23:02
че пиша аз!!! Не мога да коментирам...
цитирай
5. eleonoraknyazheva - Към troha :
07.02.2009 08:52
Чувам себе си, а сякаш друг говори, -
друг се смее, плаче или спори.
Мен ме няма - аз съм в Светлината -
връщам се отново на земята...
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonoraknyazheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1433963
Постинги: 438
Коментари: 3205
Гласове: 10900